Nuffnang

Thursday, 26 April 2012

upah budak baik


Nampak telur ayam tak???ekekekke..kejadian berlaku pukul 9pm tadi..tau la kan Aqil ni mana leh nampak aku asik nak mengeleset je. Aku pergi dapur dia kejar pastu lari-lari tetiba jatuh terlanggar bucu caunter bar aku tu..memang kuat bunyi dia..terus aku terpa dia tengok dah bertelur dah dahi dia. 

Cecepat tuam ngan air suam bagi reda sikit bengkak tu..hishhh dah la En Faizal ko keje malam..suka buat aku panik tau..terus aku mms En Faizal ko tunjuk gambar anak kesayangan dia ni..seminit je terus call dari atas kren. ok aku kata dah settle dia pun takk muntah. Lega.

Tengok besar gak la bengkak kat dahi dia tu, aqil dah tidur pas minum susu. kene jap-jap jengah dia ni. risau.

Petang tadi lak Otw balik umah dah masuk taman umah aku pun nak masuk simpang aku nak langgar orang naik motor. Berderau ke jantung darah aku tadi seb baik sempat brek kalau tak memang masalah besar tapi aku memang tak pasan langsung motor tu. Hishh cuainya aku tadi..pasni buat pengajaran kat aku bawak kete hati-hati jangan asik nak merempit je..eh ye ke?? tak la...T_____________T

Tak nak bagitau En Faizal nanti dia bebel aku seminggu tak habis..nanti-nanti dah lapang aku cerita la...ngeeeeeeeee

Hope esok benjol kat dahi Aqil kurang sikit bengkak dia. -_-

Anak3 dah tidur tapi aku tak tidur lagi walaupun mata ngantuk tahap nak pengsan tapi tak leh tidur sebab pinggang aku rasa macam nak tercabut je dia punya lenguh. Maybe sebab bendera merah kot. >_<

Piece~(^_^)v







P/s: Esok ade taklimat kene pergi sorang-sorang kat Jabatan Alam Sekitar Negeri Johor. 

1 comment:

  1. Salam~ Zam datang usha2 blog anda ;)
    Thanks sbb sudi join segmen Blog Pilihan Zamani 84
    Sambil2 menunggu keputusan di umumkan, jom blogwalking
    dulu & berkenalan sesama bloggers. Pada yang dah bermula awal,
    korang mmg sporting la :D Senarai terkini peserta
    (sehingga 24hbApril) telah di update:

    http://zamani84.blogspot.com/p/peserta-segmen-blog-pilihan-zamani-jom.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...