Nuffnang

Tuesday 3 April 2012

Lempeng Vs Spaghetti


Hari Ahad lepas aku macam nak buat bekpes..hahaha macam ek??nampak no ko jarang buat bekpes kan?? Geledah almari Nampak la tepung gandum cap Lili tu ada separuh bungkus lagi. Apa nak buat ek?? Nak buat jemput-jemput anak-anak aku tak suka sangat…haaaaaaa!!! Aku buat lempeng je la senang budak-budak suka bapak budak pun suka…hahahahha…

Lempeng cicah sambal sardin.



Kiranya lempeng ni merangkap makan tengahari sekali la ek sebab siap buat bek pes ni pun dah lambat. Lempeng tu banyak jugak aku dapat leh la makan sampai 3 @ 4 round.kihkihih..
Malamnya aku cakap dengan En Faizal nak buat Spaghetti. Dia kata ok je. Orait keluar pergi Mydin beli barang-barang balik singsing lengan terus masak.



Aiman & Ilman makan sikit je pelik gak aku biasa makan banyak. Maybe masa keluar beli barang petang tu dah makan macam-macam. Aiman pun tak berapa nak sihat demam sikit tu yang tak selera gaknya. En Faizal ko yang makan sampai 2 pinggan. Dia memang suka Spaghetti ni. Pagi soknya ada balance sikit aku bawak pergi opis. Jimat.

Piece ~(^_^)V




P/s: Esok cuti nak settlekan hal tusyen Aiman.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...