Nuffnang

Thursday 5 April 2012

KOSONG...KOSONG



Lagu Najwa Latiff KOSONG tu korang tau kan??? Aku suka lagu tu sebab dia tak heavy sangat telinga aku nak dengar..cool je…rupanya anak bujang aku pun suka, cuba teka sape??? Aiman la…dah sah-sah dia sebijik aku kan???...T___T

Aku mintak kawan aku lagu ni sebab nak buat ringtone…hahahha…sebab tau jugak Aiman suka aritu dia bagitau aku ngan En Faizal. Teruja ko dia bercerita bahawa dia sangat suka lagu tu…poyo Aiman..^_^

Semalam aku halfday petang sebab nak uruskan Aiman punya tusyen kat Smart Reader tu. Eh dah aku berdua je ngan dia aku pun bukak mulut..

Ibu: Abg ibu ada lagu baru tau..
Aiman : Lagu kosong ek??
Ibu : selongkar beg carik henpon buyikkan lagu tu..
Aiman : Haaaa...kan abg dah kate...lagu kosong...abg suka lagu ni ibu...mana ibu dapat???
Ibu : adala..

Ok dia replay lagu najwa latiff kosong tu sampai benanah telinga aku sampai solat pun terngiang2 lagu kosong..kosong...xkusyuk okehhh....nyesal bagitau...>_<

Sampai bernanah okeh telinga aku dengar dari aku suka sampai menyampah sebab asik ulang-ulang lagu sama. Grrrgrr…Lek je dia bukak lagu tu kuat-kuat pastu dia baling henpon aku kat sofa dia buat hal dia tengok tv. Konon feel tengok katun sambil layan lagu la tu…ok anak aku dah bujang…ngeeee… Nasib tak suka dengar lagu rock-rock yang terpekik-pekik tu macam apak ko..kalau tak mau muntah hijau mak ko dengor…bingit okeh…

En Faizal ko kalau rock-rock dia suka okeh fanatic ke apa aku tak pasti. Kalau dengar kat radio tu dia suka pasti dia akan kuatkan volume dia sampai aku tensen…laju je tangan aku tukar channel pastu dia tukar balik..aku tukar balik dia tukar semula…gaduh tukar-tukar channel tapi mulut tak bercakap..suweeettt kan….Last-last off dua-dua tak dapat dengar..puas hati….hahahahhaha

Aku bukan tak boleh dengar langsung lagu rock tapi rock jiwang slow-slow tu ok la suka jugak tapi kalau dah sampai tahap aku pun tak paham lirik dia tu pastu terjerit-jerit aku sakit jiwa okeh….

Ku dah ngantuk ni..huargggghh…tadi bawak bekal nasik dah makan dah…Alhamdulillah dah kenyang. Jom tido…Zzzzzzzzz

Piece ~(^_^)v





P/s : Petang ni pergi pasar tani. Yeayyy tak payah masak lalalalaa…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...