Nuffnang

Monday 7 May 2012

helllooooo..hellloooo..


Salam,

Hai lama dah rasa tak updet blog ni bukan apa agak sibuk sikit dengan kerja-kerja opis ngan kerja menguruskan anak3. Memang kadang tu nak sangat updet blog tiap-tiap hari non stop sampai kematu jari tapi apakan daya komitmen yang lebih penting perlu diutamakan.

Pada aku kerja dan keluarga lebih penting dari segala-galanya. Blog pun penting dan kesayangan jugak tapi maybe no 3 penting la. Gitu. Anyway blog tetap kesayangan tuan punya okeh. Reader aku jangan salah sangka tau. Tetapla memberi sokongan padu pada aku ye sebab aku sangat-sangat memerlukannya. Eh ade ke reader blog aku ni??ngeeeeee..>_<

Insyaallah ada bahan untuk aku kongsi pastinya aku akan tulis kat blog. Dun worry k!!
1 Mei semalam korang jalan mana ek? Aku cuti empat hari sebab Isnin aku sambung amik cuti so panjang la sikit duk umah tu. Heheheh. Isnin tu aku pergi tengok wayang dengan En Faizal sebab kebetulan memang dia off aritu. Bukan senang nak dapat cuti sama dengan dia tau mengalahkan Perdana Menteri nyampah…

Kami tengok cerita The Avengers. Fuyyooo sangat best itu cerita macam nak tengok wayang sekali cerita yang sama. Ok la anak pun boleh bawak sebab cerita tu bukan 18SX..hehehhe sesuai untuk semua golongan. Terlupa sekejap yang kami ada anak 3 punya la jakun jarang dapat kuar sama-sama. T___________T

Tetiba balik tu terlepas cakap dengan Aiman yang kami pergi tengok wayang. Oh dia sangat jeles sampai bergenang airmata. Ngehehehhe. Pastu mulut dia doplohpat jam tak berhenti cakap nak tengok wayang jugak. Ok..ok…nanti kita pergi lagi…ntah bila…bhahahhaha.

 Sampai keluar Jusco masih meleleh air mata...ngeee hilang encem...huh

Semalam aku dengan En Faizal bawak anak3 jalan-jalan punyala ramai orang sesak sangat-sangat cari parking pun hamper nak giveup. Huh aku kan rimas reramai sangat orang ni. En Faizal ko bawak budak-budak masuk TOY ‘R’ US. Memang penyakit okeh nukan Ilman & Aqil tapi Aiman. Dia mengaruk nak menan. Malas nak layan aku ajak En Faizal balik. Sebenarnya kami sedang berfikir-fikir nak belikan dia hadiah besday bulan ni tapi tak de keputusan lagi nak beli apa. -_-

 ni la budak yang hilang tu buat aku kering darah je..>_<
 
Balik singgah pulak Pasar Malam sebab aku malas masak. Aku memang hangin Ilman hilang lagi padahal En Faizal ko kata dia dah pimpin dia. Aku memang terus takde mood okeh nak beli makanan nasib baik sempat beli kebab. Kami berpecah aku carik belah sana En Faizal carik belah sinun. Last-last aku jumpa dia dah kene kerumun dengan orang ramai sebab dia melalak kuat. Ada pulak aku dengar penjual kat situ menjerit “ Dah tak sayang anak ke oiiiiiiiiii” Helloooooo bukan aku tak sayang anak okehhh binatang pun sayang anak. Kalau tak sayang dari kecik aku dah buang. Cakap tak pakai otak benci aku. >_<

Menggigil kepala lutut aku jangan nak cakap terus aku rentap tangan dia terus ajak balik. Aku diam sepanjang jalan tak nak cakap. Meroyan aku. Kalau boleh tak nak pikir lagi. Mwmang serik la akunak ajak budak3 pergi tempat yang reramai orang ni. Jangan salahkan ibu korang ni kalau korang tak pernah nak ajak pergi pasar malam..hahahahhahah. kejam.

Sangat geram ini budak kecik sebab masa ni dia dah gigit aku sebanyak 3 das sekali gus..berlebam-lebam badan mak ko Qil...

Ok aku dah habis meroyan. Babai.



Piece ~(^_^)v







P/s : Niat dihati  nak selalu updet blog tapi apakan daya...hukhukhuk


1 comment:

  1. Alahai hero ni dalam hati ada taman la... Follow back ye

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...