Nuffnang

Friday 6 April 2012

I need Massage...

Sakit badan la. Sebelah kanan badan aku ni rasa macam sakit je tak tau samada salah urat ke urat kejang ke salah bantal ke. Sampai tak selesa nak buat keje sebab sakit. Aku nak berurut tapi kat area rumah aku ni aku tak tau sape yang boleh urut badan. Biasa aku kalau nak urut aku balik umah mak je. 

Last aku dukung Aqil pakai baby carrier tu hari Selasa. Lepas je aku pakai tu leher aku terus rasa tegang macam nak krem. Bukan tak boleh dukung dia tanpa carrier tu tapi bila aku dukung pakai tangan je dia mengeletik tak reti diam okehh. Budak dah pandai jalan so berlagak tak nak berdukung tapi bila pakai carrier tu dia senyap je aku pulak tak tahan sakit bahu. Ermmm >_<

Aku memang biasa berurut at lease sebulan sekali la. Ye la aku ni kan banyak bergerak masa kat opis, balik rumah urus family pulak so badan aku ni kene massage untuk betulkan struktur urat aku yang bersimpul-simpul tu tau. T__T

Pada aku kita orang perempuan ni memang keje jaga kesihatan luar dan dalam. Luaran ni macam berurut la. Aku kalau suruh berurut memang tak tolak suka sangat sebab arghhhhh leganya badan aku yang sengal-sengal ni. Pelik aku dengan orang yang akut berurut ni. Memang la sakit tapi bagus untuk kesihatan. Lancarkan perjalanan darah ko yang tersumbat betulkan urat yang bersimpul. Aku macam dah addict dengan berurut ni okeh. Kalau tak buat macam serba tak kena je. Lemah je badan ni. >_<

En Faizal ko kalau suruh urut mau nak bergaduh aku dengan dia. Liat sangat aku nak je seret hah pakcik urut badan dia ni sampai lumat. Dia dah la keje lasak bawak kren so badan ko tu perlu massage okeh. Dia kata sakit la, geli la banyak alasan. Grrrgrrr.

Hari Selasa lepas aku urutkan Aiman Fikry sebab dia demam tapi badan tak panas sangat, banyak melepek je. Kat taska dia baring je nampak muka aku terus bergenang airmata mintak tolong. Hishh cuba kalau tak demam bukan main terlenting-lenting lagi ko ek. Kalau dah demam macam dah tak bermaya langsung. 

Petang tu terus pergi rumah kawan En Faizal dia memang tukang urut hantar Aiman untuk berurut. Hah hambek ko melalak bagai macam hysteria sakit sangat. Orang tu kata urat Aiman bersimpul-simpul macam orang keje kontrak. Hahahahahaha… memang pun keje kontrak tu keje sambilan dia…bhahahah.

Harap-harap aku dapat berurut dalam masa terdekat ni…ermmm bestnya. Suruh En Faizal ko urutkan dah macam sapu losyen kat badan aku je sambil tengok tv last-last tangan dia static kat badan aku sebab khayal tengok tv. Huh baik ko tepuk-tepuk je bini ko ni suruh tidur.T____T

Piece~(^_^)v









P/s: Hati minggu ni sangat padat. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...