Nuffnang

Tuesday 17 April 2012

jalan-jalan kenduri kawen-PART 2

Minggu lepas hari Sabtu cousin aku kawen kat Felda Palong 6, Segamat. Aku gerak dari umah Gelang Patah pukul 7am. Sebenarnya terbangun lambat padahal dah kunci jam. Call mak rupanya mak pun belum gerak jugak. Lega.

Sampai rumah pengantin dalam pukul 11.30am camtu. Sampai memang dah ramai tetamu yang datang. Aku sampai dulu mak ngan abah serta adik beradik aku yang lain samapi setengah jam pastu.

Rumah dia tu dekat benor dengan jalan besar motor mat rempit berdesup-desup macam angin. Bak kata cousin aku “ kat sini kalau bawak motor slow kena saman” hahaha waklu la. Anak3 aku tau je la berlari-lari sampai-sampai je aku dah macam petir terjerit-jerit kat diorang tu. Hilang segala cun yang ada. Bhahahahahha.



Amboi perut Qil cover sikit ek...terbosey..hahahah letih orang asik  nak kejar budak kecik ni je. Tak nak dukung okeh. letih mak.masuk meja main anak kucing pastu cekik pulak. Baru sampai tapi rasa nak balik je. tensiii. -_-

Adik aku Aryn. Dia la mangsa suh jaga Aqil. :)

Tengok tu bukan nak diam. Aku carik-carik dia rupanya dia tengah usha makanan nak kasik kat tetamu  tu. hishhh. 

Alip juga mangsa aku suruh jaga Aqil. hahahaha

 Makananyang dihidangkan sangat la menyelerakan sebab lauk-lauk kampung so semua orang makan dengan selera termasuk aku. muhahahah. 

Ni mainan siapa pun aku tak tau dia pakai rembat je orang punya. Pinjam boleh ambik jangan.

Bila dah jumpa bergaduh la berebut mainan. Budak dua orang ni memang aku geram dah la rumah dekat dengan jalan asik la ko nak lari-lari ke situ.  Adoiii tak senang aku nak duduk tau.

 Ni adik aku Yanie. Keje kat ARIANI. Aku dah suruh dia usha tudung raya untuk aku. muhahahah.^_^


Tengok Aqil dia memang tak leh dia walau sesaat pun ko. Semua benda dia nak capai pastu ketuk-ketuk pale orang dengan mainan. Pastu aku suruh En Faizal jaga pulak. Aqil tido dalam kereta 2 jam okeh. senyum mak ko sampai ketinga. T______T

 Ni la cousin aku Liza, cantikkan dia tapi kurus bebenor. :)

 Anyway aku ucapkan Selamat Pengantin Baru buat Liza & suaminya Ihsan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Cepat-cepat dapat baby ek. ^_^

 Sebelum pengantin duduk mari kita posing dulu. Aiman kan macam aku pantang tengok kamera. Dia kan klon aku cuma lain jantina je. hahaha

Bergambar sekeluarga sebelum balik.Eh lupa nak bagitau tudung aku sedondon dengan mak. ngeeeeeeeee

Ok tu je laporan untuk untuk kali ini. Sekian terima kasih.

Piece ~(^_^)v








P/s: Balik ni nak bukak puasa apa ek????



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...