Nuffnang

Saturday 21 April 2012

Gerak Kemas 2012




Tadi Sabtu opis ada buat aktiviti gerak kemas. Memang aktiviti tahunan la. Pagi tadi pun budak sekolah ganti so senang sikit aku nak bangun pagi weekend ni. hahaha

Sangat penat okeh macam nak tercabut tongkeng aku...kemas segala khazanah yang berkurun disimpan tanpa tujuan (aku le tu) pejam mata campak masuk plastik hitam.fuhhh lega...

Habis dalam pukul 12 gitu terus rushing balik sebab nak ambik budak kat taska. Sampai umah aku pengsan...(tidur la) leganya dapat rehatkan badan. Anak3 pun tidur jugak ..bagus. ^_^

Ok kesimpulannya, jabatan aku dan kawan-kawan dapat no 4 jabatan tercantik. Dapat hamper comel macam kat atas tu. Alhamdulillah rezeki kami untuk kami mencekik di kala mengantuk...muhahahah.

Ok la anak3 dah bangun nak makan. 

Piece~(^_^)v








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...