Nuffnang

Tuesday 24 April 2012

mee hoon goreng

Petang-petang ni tunjuk gambar makanan pun ok jugak. Mee hoon goreng ni ialah sarapan aku anak-beranak pada Ahad lepas. Malas nak pikir buat mee hoon pun ok jugak sebab aku sangat suka mee hoon goreng. hahaah kejam pikir tekak sendiri je.

Mee hoon ni saje aku kasik sayur bebanyak suruh anak-anak makan sayur. Aiman tu lagi la nampak tauge je nak lari terus. Kali ni memang aku tabur bebanyak tauge suruh dia makan. haahhaha..Aiman merungut tapi makan jugak. kan senang nak suruh anak-anak makan sayur. Ilman memang ikut aku suka makan sayur so dia memang tak de masalah telan semua. ^_^ 

Aiman ikut En Faizal ko tak makan sayur. Eii pelik aku orang yang tak suka makan sayur ni sebab aku ni dah macam kambing semua sayur aku bedal. En Faizal ko makan sayur kangkung, tauge, kacang panjang dengan bayam je. 

Bila aku masak lauk sayur pelik sikit je memang aku je la yang melahap semuanya. -_- Buat mee hoon ni senang je dan sedap. Alhamdulillah dapat bekalkan adik aku bawak pergi keje jugak.

Sekian cerita makanan di petang hari.

Piece ~(^_^)v






P/s : En Faizal dah start keje malam. Bosan. T_________T

3 comments:

  1. suka mee hoon masak camni..sedap2 :)

    ReplyDelete
  2. saya pun hantu mee hoon gak...:)

    ReplyDelete
  3. sangat sedap kan??? meehoon goreng yang menjadi kegilaan ramai...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...