Nuffnang

Tuesday 14 February 2012

Pertunangan SIL- Part 2

Haaaaaa amik ko masuk part 2 ni ko kene tabah sikit sebab banyak gambar-gambar yang merambangkan bijik mata. Sementara ada masa ni meh aku updet entry lelaju. muhahahahah

Bersedia untuk menatap foto-foto gediksss.....('',)V

Aqil dengan En Faizal. Seperti biasa muka En Faizal ko ni ketat tak reti senyum nasib baik anak3 semua ikut ibu dia peramah murah senyuman. muhahahahah.

En Faizal orang kuat masa majlis ni tukang angkat pinggan kotor...hahahahhah..Aku?? jap aku cerita kat bawah nanti. ^_^


 Adik ipar aku, Ajim.


 Aiman yang amik pic ni nasib boleh harap ok kepala mak ko kat atas tu terpotong sikit. cisss. Aku menjalankan tugas sebagai tukang amik gambar tak bertauliah sambil pegang aqil yang tak reti diam sambil amik gambar. adehh. Nasib gambar ok kalau tak potong gaji. heheheh. Ok la gambar ada kepala kira ok la tu tak cacat. muhehehehehehe. Baju aku yang tak menepati tema. :(






Penat ok aku melayan budak kecik ni meragam nak tidur sebab ramai orang dan panas. Aku pulak panas hati dengan Aiman & Ilman yang tak reti duduk diam menunjukkan bakat membuat kecoh kat majlis orang. Perghhh nasib majlis orang kalau majlis aku tak payah bayangkan aku jadik apa. Eh majlis apa lagi ek ko nak buat jangan nak buang tebiat. :) Ada tak orang nak buatkan majlis tuk aku majlis hari jadi tiup2 lilin nyanyi-nyanyi ok babai aku seram dengar sedar tahun ni aku sambut harijadi ke berapa....sob..sob...

Aqil memang jaki dengan Aiman ni kalau nak tau. Suka sangat menyakat adik ko ni tengok dia dah berbulu bila abang dia peluk. Tapi bila Aiman agah pandai pulak ketawa mengekek-ngekek. Ok emosi budak kecik memang tak stabil.

  Ni gambar dalam kereta puas aku nak tidokan dia bukak aircond kuat-kuat sampai aku yang mengokol kesejukan last-last tak tido jugak. Patah pinggang mak ko ni Aqil asik nak dukung je. Ok bulan depan nak massage.*tetiba*

  Cuba carik benda tersembunyi. ekekekeke.

 Piece atas bawah. caya la..muahahahha.

Kisah seluar Aiman ni ialah aku terlupa bawakkan tali pinggang dia. Anak bujang aku sorang ni tinggi ramping cam kerengga. Dah sepanjang hari asik pegang seluar dia nak terlondeh je. Kesian dia. Terbonjol-bonjol perut dia aku gulung seluar dia jangan kasik jatuh. :)



Aku salute anak3 aku ni bila pihak rombongan sampai diorang ni tidur. Wah berkepak mak ko ke sana ke mari jadik juru gambar. Lupa sekejap dah ada anak. Poyoss. T___T. Majlis pun mula agak lambat so dah penat memasing tunjuk skil melompat-lompat tak reti diam pandai plak amik port memasing nak tidur. Sumbat susu semua terbongkang.


 
Muka Ilman bangun tidur. mamai.

Ok disebabkan Aqil banyak dengan aku so gambar dia paling berlambak. sila tatap.




Geram tengok budak kecik ni walaupun anak sendiri hari-hari gomol dia. Perkataan yang dia boleh sebut "nanak, dah". kiut. *pangg*

Ok dah habis dah entry majlis tunang ni. tarik napas sekejap. Ok TATA.






P/s : Tengahari macam tak nak makan la. kenyang lagi. Kang pukul 3.15pm mula la geledah segala bekas carik makanan serdak pun jadik la. Sepak laju-laju.

~(^_^)V 

Piece

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...