Nuffnang

Wednesday 22 February 2012

Pesta Layang-layang Sedunia

Hari Ahad lepas aku bawak anak3 pergi Pesta Layang-layang Sedunia. Pesta tu diadakan selama empat hari tapi aku datang hari yang last dan dah petang so kejap je la kami kat sana. Orang sangat ramai ok!!

 Aiman dah boleh harap snap gambar..heheheh..En Faizal macam bodyguard je aku tgk...hahahhahha

En Faizal snap tapi dia malu-malu nak snap tu yang jadik gitu.nyampah.

 Orang ramai sangat-sangat ok. Aku memula macam tak nak singgah sebab tak ada paking kene paking jauh. Aku kan malas tapi En Faizal ko kata dah alanng-alang sampai ni singgah je la. Aiman & Ilman masa ni tidur dalam kete aku gegar " Nak tengok layang-layang tak!!!!!!". beriya aku jerit padahal aku yang tak nak singgah tadi. Aku kan poyo. ('',)

 Orang berhimpit-himpit dengan lecaknya sebab baru lepas hujan. huh aku rimas ok. Aku cakap dengan En Faizal kejap je tau pergi. hehhehehe T___T
 Belon ni memang bawak penyakit. Aiman & Ilman nampak je belon ni dah menggelitik nak. Ok bab beli-beli ni serah kat apak ko. Ibu nak amik gambar. hahahah En Faizal kopak RM10. ^_^

  Aku kan gila kamera so harus la aku amik gambar banyak-banyak sampai lebam.:) Orang sebelah aku ni dah tak kose nak layan.heheheheh.
Aqil muka excited.


Bila dapat belon tu hayat dia aku memang dah agak dah tak lama. Masuk je kereta Aiman punya dah bocor dikerjakan Ilman. Stress aku. *_* Ilman punya lama sikit jangka hayat dia satu hari setengah, sekian.

Aku & Aqil again. (^_^)

Muka puas hati dapat belon masuk kereta bocor. Senang je nak buang duit kan??

Masa ni layang-layang dah tak banyak sebab dah nak habis. Jadik la dapat tengok sikit je lepaskan kempunan Si Aiman ni. :)

 Gambar ni aku lagi tensen suh En Faizal ko tangkap jadik gini malu gaknya. Fedulik la orang nak tengok bukan kamera curik pun. huh. 

Sebenarnya pesta ni dibuat setiap tahun tapi baru tahun ni aku dapat pergi. hheheheh maklumla bos besar sibuk keje je memanjang. Disebabkan Aiman excited nak tengok dan kebetulan En Faizal ko tak keje aku bagila peluang pergi sebab aku sebenarnya memang tak suka tempat yang bersesak-sesak macam ni. Aku lemas. Dapat pergi sekali pun jadik la tak la jakun bila orang cakap pasal pesta ni kat aku nanti..muhaahahaha.


Piece ~(^_^)v
 





P/s : Malam ni menu nasik goreng campak dan siap. Ok bye

2 comments:

  1. hehehe...En Faizal same spesies ngan my hb..ekeke...pemalu nooo nak tangkap gambooo...especially kalo kat tmpt rmai org.huh!hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh senasib la kita YM..malu nooo, susie tengok laki orang lain tu sporting je kalau suh amik2 gambo..laki I pemalu!!!uwaaaa..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...