Nuffnang

Wednesday 8 February 2012

Bual-bual jom..

Hai lama cuti ni macam lemau pulak aku nak keje. Pagi tadi seksa betul aku nak bangun tidur. Jam dah melalak-lalak tapi mata aku ni macam ada magnet tak boleh bukak. Aku sepak-sepak kaki En Faizal suruh dia bangun dulu sebab tugas dia buat susu budak. Keje aku dah siapkan malam tadi.

Soploh kali sepak pun tak bangun jugak aku ni kan cemburu kalau tengok dia takbangun lagi. ermmm. Last-last jerit kat telinga dia " Yang dah pukul 6.00am ni". Melompat dia bangun padahal hari ni dia tak keje pun sebab dia kene hantar aku pegi keje so kene la bangun awal juga. ('',)

Kereta aku meragam lagi kali ni air cond dia rosak dah 3 hari yang aku menyirap baru 5 hari servis. ;( 
Nasib baik masih ada warranty lagi kalau tak mati la asik nak habis duit kat kete je. Skang ni En Faizal kat Perodua servis aircond kata tukat compresser lagi. ermmm 

Semalam pegi jenjalan dengan aircond tak ada macam kene rebus aku anak beranak. So bila nak sejuk je kami singgah shopping complex. wakakakaka. bijak aku. Muka Aqil macam udang kene goreng.

Sebenarnya broadband aku ada masalah sikit so aku tak leh nak updet blog sementara waktu ni. Ni aku guna kawan aku punya Pc .Dia meeting. Pinjam ek. Tengahari ni nak g survey broadband Meksis. Ok tak ek?




P/s: Mati kutu aku tak ada broadband ni. Updet blog pakai orang punya PC ni tak best idea tak ada. tersekat. :(






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...