Nuffnang

Friday 10 February 2012

kesayangan

Gambar ni amik masa aku pergi jenjalan aritu kepanasan dalam kereta ni muka budak separuh masak sedang-sedang la sedap dimakan. ('',)

 Kaki debot. Kasut ni paling aku suka tapi macam dah tak muat je sebab kaki Aqil dah beso. :(


Tempat yang paling dia suka ialah stereng. Pastu habis dia tekan-tekan hon memekak-mekak hidupkan wiper la signal la. Bila aku tarik dia mengamuk. lantak la ko nak.

  Gigit ekor buaya. hebat. hehehehhe. muka macam nak kene penyepak. geram tul aku. T__T

 Sebab aircond rosak aku bukak tingkap suka ok dia. Muka jakun pastu stim bila muka kene tiup angin. ehhehehe

 Mata pedih dah kene angin.

 Ko tengok gigi dia beso ok. bila aku nak bersihkan dia mengamuk. Aku kan ganas sental saje. muahahahahah  ^_^




Bila dah kepanasan so kehausan. Sorang satu aku bawakkan botol air masak jangan nak memekak berebut air masak pulak. Syurga dapat teguk air masak. Syroot..syroot...nikmatnya. Masa ni tunggu En Faizal guntingkan rambut Aiman lama giler aku tunggu dalam kereta muka aku leh kikis minyak buat goreng nugget. dermm. 







P/s : Aku ni kalau minum COOL BLOG mesti sakit kepala tak tau kenapa tapi degil tetap beli. Nak mengadu tapi kepala batu. *panggggg*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...