Nuffnang

Monday, 27 February 2012

back to taska


Harini start hantar Aqil ke taska seperti  biasa. Selepas seminggu bersenang lenang duduk dengan En Faizal kat rumah sepah-sepahkan menan pening kepala ibu balik keje. ('',)

Cuti seminggu sebab apa klik [sini]

Pagi ni hantar memula tu dia tak nak rupa-rupanya sandiwara semata-mata terus senyum bye bye ibu cessss main-main ek??? peluk ketat-ketat comolot terus ibu tinggal doll ni kat pengasuh. ^_^

Harap lepas ni dah tak ada apa-apa lagi la pasal Aqil ni tapi aku tetap reda dan pasrah sebab duduk taska mana ko leh tau apa nak jadik kan??? Berdoa banyak-banyak supaya Aqil dilindungi-Nya. 

Tengok gambar ni rasa nak balik sekarang juga nak gomol-gomol budak gigi kapak besar ni dan mangsa gigitan berbisa dia ialah AKU. Sayang Aqil Mucuk. :)


 Piece ~(^_^)v








P/s:  Monday Blues menyerang aku.Tolongggggggggggg!!!!!

4 comments:

  1. Replies
    1. gomol dia sampai lumat...muahhh..

      Delete
  2. lor ank akak pun suker gigit ye??leh geng dgn nurul nihh..hehhehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye, sampai lebam-lebam badan akak di gigitnya...geram tul

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...