Nuffnang

Tuesday 14 February 2012

Pertunangan SIL- Part 1

Hari Ahad lepas (12/02/2012) adalah majlis pertunangan adik ipar aku. Aku balik hari Sabtu petang tu sebab Aiman kan ade sekolah ganti. Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar walaupun ada beberapa hal yang memang tak dapat dielakkan. Biasala dah lama tak buat majlis besar-besar ni. Sikit-sikit masalh tu normal la kan. Pengajaran di masa akan datang. 

Tema baju pink-pink soft gitu tapi aku mana ada baju pink sekali selak-selak gobok cakkkkkkkkk adela satu baju tu tercalit sikit ala-ala pink eh ye ke macam purple je aku tengok. Belasahhhhhhh.

Aku tak nak celoteh panjang-panjang aku tunjuk gambo je la ek.Meh terjah. 

('',)


Adik ipar aku ni kecik comel je orangnya. Ko tengok tunangnya besar tinggi paras bahu bawah sikit je ude. heheheh. May be happy to end life. ^_^

 Hantaran dari pihak lelaki dan perempuan.


Hantaran dari pihak perempuan.

Aku paling suka part makan. Muahahahah. aku bukan buruk lantak tapi suka dengan makanan macam serasi bersama je kami berdua. hahahaha. dasar kuat makan mengaku je la. :) Tak nak mengaku!!!!

MENU : NASI MINYAK

 Nasi minyak dia sedap tau peroi-peroi bahasa je ke paham bahasa. (pandai je aku ubah perumpamaan) Semuanya catering je. Sekarang kan zaman call je semua siap so kita guna perkhidmatan itu dengan sewajarnya. ('',)v

 Lauk dia ayam masak merah sebelah tu paceri nenas memang mabeles. nyummyyyy. Ada juga daging masak kurma ke hape ntah aku tak amik gambar tapi rasanya semua dah amik.cisss dengan kuah dalca gambar kat bawah. Acar buah ada jugak. Pencuci mulut buah tembikai.


Kuih-muih yang sangat banyak tu pun aku tak snap semua segan plak keje nak amik gambo je tapi dalam hati "alaaaaaaaaaaaaaa ruginya tak amik gambo kuih tu tadi eh kuih ni pun tak amik jugak" haaaaaaaa gitu la gamaknya.








P/s: Ade part 2 tau sebab tak nak entry nanti panjang berjela kang orang baca suku jalan je dah uarggggggghhhhh nantuk...heheheheheh part 2 ni gambar aku anak beranak la dah semestinya. meauuuwwww.

1 comment:

  1. wah...tahniah utk SIL...hidy terus lapar tngok makann sdap2....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...