Nuffnang

Wednesday 1 February 2012

Jom Borak...

Nampak sangat la kan aku tengah bosan kan?? Jom la borak dengan aku...aku tulis korang baca ek..ok deal!!!

(^___^)

1) Arini En Faizal pegi hantar VIVET (Viva Elit) untuk servis. Lama rasanya dia tak pegi Spa tukar minyak hitam, timing bell banyak lagi la aku tak tau apa benda...tanya kat PERODUA buat all service kami dianggarkan mengalami kerugian dalam RM500 lebih. Phewww...kopak mak eh bukan aku apak...hehheh lama jugak kete tu tak berservis so apa la sangat dengan jasanya dia bawak aku pegi keje hari-hari. TQ laling.

2) En Faizal tadi bayar semua bil-bil bulanan total RM400. Paling sikit ialah bil air dalam RM36 je. Ok sayang air ketat-ketat. Semua En Faizal bayar aku tak masuk campur. babai. Aku cuma bayar Vivet je tu pun kadang-kadang mintak topup dengan En Faizal alasan bulan ni beli barang Avon. hahahahha.

3) Pagi tadi aku bekfes makan  Coconut Pancake aka Lempeng kelapa. Cuba aku tanya dengan mak aku mak nak makan pancake agak-agak dia tau tak ek??hehehhehe...Sedap la lempeng kelapa dia besar tebal dan garing cicah dengan sambal tumis & sardin. Meletoppsss. Pastu kekenyangan mintak tolong En Faizal tolong abiskan. Nak tunggu aku buat sendiri alamatnya kempunan la. >_<

4) Minggu ni cuti panjang lagi so aku tak tau samada nak balik umah mak ke tak. Aku rasa cam tak balik kot duduk je rumah memandangkan En Faizal keje so kemas umah sampai koma pastu uruskan anak-anak. Selama empat hari tu aku boleh hilang berat badan bape kg agak-agak???. So tak payah bazirkan duit ribu riban nak g Slimming World ko jaga anak je leh kurus ok.  Ini aku punya tip. Korang cuti x?? agak-agak nak pegi jenjalan mana??

5) Tetiba aku teringat alamak!!! dah lama tak baja pokok bunga kesayangan aku tu. Haah la aku kan busy mana sempat nak baja ok cuti ni aku boleh buat. Belai-belai curahkan kasih sayang pada pokok baru la pokok gemuk. Mak aku sangat jeles dan ade planning nak menculik pokok-pokok bunga kesayangan aku tu sebab mak punya kurus aku punya gemuk cukup zat. ^_^

6) Semalam En Faizal kan pegi memancing udang lagi. Biasanya bawak hasil 2 ekor udang yang kecik ibu jari aku ni saje tetapi semalam hambikkk ko penuh sinki ok!!! penuh besen kat umah tu udang galah dengan sekor ikan belida ok aku tak tau nama ikan tu aku tanya En Faizal. ngaaaaa. Lepas ni aku tak ade alasan nak marah kalau dia nak mancing lagi. Nyampah. Pada aku memancing ni tengok nasib jugak la kan?? Kalau ade rezeki ko aritu ade la kalau tak memang balik tangan kosong la. Maybe orang yang meminat memancing ni sebab nak carik kepuasan hasil tangkapan belakang cerita. Cuba ko tanya aku yang tak minat ni " ala beli je kat pasar kan senang, tak bosan ke mancing tu dah la lama tak dapat pulak tu, eh panas la terbakar muka I" ok orang camni ko abaikan je. hahahahah





P:/s : Mood nak shopping baju-baju budak la. Rasa cam dah lama tak beli baju. Alasan ko baguskan dah lama tak beli baju. cettt...ok babai



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...