Nuffnang

Thursday 29 September 2011

Soffiya..

Korang semua follow x citer Soffiya ni...ko jgn tanya aku follow ke x..ko tanya aku camner citernya aku leh explain dari A-Z okehh.. Sangat emosi bila tgk citer ni tp aku suka sebab pengarahnya Khabir Bhatia so citer dia mean gambo dia cam drama Nur Kasih tu...cam feeling je tgk..Ala2 sentap tgk citer ni sebab mengisahkan anak yang dirogol oleh bapa kandung sendiri. Sangat durjana itu bapak....kurang ajar betul nak je aku pijak2 muka dia sampai lumat...nampak sangat kan aku benci kat watak bapak dia tu...maksudnya lakonan dia menjadi la hingga aku darah tinggi...hahahahah...Memang skang ni pn ade je realiti bapak syaitan kan???klu x xkan la leh buat citer..harap2 yang ada anak pompuan di luar sana leh jadikkan iktibar..istifar banyak2...sanggupkah anda meratah darah daging sendiri???...masyaallah....klu tau baik bini ko tu pijak anak ko dari kecik biar dah beso x jadik mangsa syaitan durjana...aku dah start emosi...berbalik pada citer Soffiya...aku kul 7.00pm je aku mmg dah warning budak2 kat umah tu " Jap g tgk citer ibu lak ek? nak tgk katun kul 8.00pm tau!!!". ko tau la doploh pat jam asik tgk katun sampaikan aku ni dah xtau perkembangan semasa...ermmm..harap baca paper kat tenet je..klu sempat..klu xsempat sama je ko cam org yg duk kat dalam utan tu buta xtau apa2....huh!!

Malam ni sambung tgk lagi...pastu emosi lagi sebab lambat noo nak tggu ari senin..hari Jumaat xde...yang ade Naruto...Grrrrrrr....Aku klu dah follow satu2 citer tu ko kene layan je la jgn usik waktu aku..pastu dah abis lantak la korang nak tgk citer apa ibu ko ni nak beradu pandai2 la bawak diri memasing.......ZZZZzzzzzz...

p/s : part paling aku suka masa Yaya lempang bapak dia..real okehhh...PANGGGG!!!!...wah sedap giler..klu aku aku pijak2 je org tua cam tu......hakkktuiihh...


MOOD : emosi tahap sakit jiwa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...