Nuffnang

Friday 9 September 2011

Hari Raya 2011- Part 2

Meh sambung citer raya meh...aku buh gambo ngan explain skali..banyak giler gambo ni...jgn juling bijik mata sudah la....kang dah last2 entry nak muntah muntah la ye...tp tatap dulu gambo raya I ni dulu...okehhhh..


Hah..aku dah cakap mmg muka aku ngan Aiman je yang banyak hahahhahaha...dah loya dah dah loya dah ...ekekekkeke..ni kitorang OTW nak balik umah MIL kat Felda Inas, Kulai, Aqil mmg pantang dia naik kete trus membuta je dia..pastu sampai umah org dia paling aktif aku lak tersungkur2 kejor & nak kawal dia...aku kan ganas....


Mak borek anak rintik la...Aiman ni jap je aku tgk dah membesar..tinggi lak tu..mana x tinggi susu botol kuat okehhh...klu boleh nak 2 jam skali...bengkok mak ko...nasik susah beno nak makan...tekak dia suka makan western je...french fries ngan cheese laju je santap...aku pakai shawl ni cam terbelit leher aku...senang sarung je ek...



  Lagi gedik..Aqil lek je tdo xsedo...bosan okeh dalam kete so jgn buang masa snap je gambo...ekekekeke

Lagi wit Aiman...laju je klu aku suh amik gambo..mmg tau2 je port dia kat ner....BAGUSS..

 
 

Aku buat ape pn dia xbangun okehh...ngantuk sangat kot...tp bagus gak dia tdo klu x ko bayangkan shawl aku pakai tu jadik kain jerut leher...senget benget....oh tidakkkkk...


Comei je muka Ilman kat bakang tu..abang ko ni overr tau...muka dia je...Ilamn cam en Faizal kjlu suh bergambo berkerut je muka tu xreti senyumm..tensiii mak...





Nampak lemak aku berlipat2 okehhh..uwaaaaaaaaaaaaa..


sampai nak panjat dashboard aku nak amik gambo ni punya pasal..hilang cun jap...bersilat2 sebab sempit...



Ko rasa Aqil tu tgk apa?? ni tgh xcited tgk aku punya pin tudung tggl dia nak rentap je...senget benget tudung aku ditariknya...camner la aku nak cun2 klu kuar jalan....ishhhh..senang pakai sekup pale je la gamaknya...

Bila ko pegang dia dalam kete badan dia akan meliuk lentuk sampai satu tahap pinggang ko cam kene pulas sakit giler pegang dia xreti diam 360 darjah dia pusing......aku pn jerit "Bila nak sampai ni????" nenek ko pn merungut pegang ko xreti diam..last mak aku tepuk2 dia kuat ckit trus tdo ..arghhhhh lega....



Ni adik aku irah ngan Adam...Aqil muka boring gilerr..lek la Qil kata beraya harusla amik gambo banyak2...gitewww..


Ni kat umah atuk member aku kat sebelah kg aku jek..so dengan muka xmalu bergambo2 bukan nak makan kuih...dasattt tul...

Aiman & Arin adik aku yg no 4



Ilman & Alip adik no 5


Harusla ade gambo ni...kang terbako kamera klu xde gambo ni... nak citer ckit hari raya aritu en Faizal xdapat cuti sampai la hari raya ke 4..so dia izinkan aku beraya ngan anak2 sendiri balik kg umah atuk...so aku drive sendiri okehhh...TABAH + KAGUM...T______T.. Mak aku pegang Aqil lagi 2 abg tu ikut sama atuk dia...so aku memandu dengan berhemahnya...hehehehhehhe...klu nak tggu en Faizal cuti raya jawabnya duk umah pakai kain batik ( xpernah pn pakai xde pn kat umah..ko caya????sila caye ye )..ngan simpul rambut tetinggi duk depan grill mintak simpati...caitt....xnakkkkk...



Aqil muka xcited ke takut ni...ibu ko jgn tanya gumbira je senantiasa....lalalalala...bila aku yg drive senang aku nak bergerak rupanya ...aku ngan mak aku leh g mana je xyah nak pikir driver penat ke x...aku ngan mak mmg sekepala...xreti penat klu berjalan...klu bawak en Faizal..jap kang dia dah kata penat dah...lemah tul lutut aku dengo...

Muka yang banyak lemak... tembam giler aku...tp kejap nampak gemuk kang kejap kurus balik..kamera ni xbetul gaknya.....T________T



okla...banyak lagi gambo sebenonya...sambung part 3 la pulak....nnt kang muntah darah lak tgk banyak sangat gambo...aku pn pening tgk gambo banyak sangat....erkkkkk....

-BERSAMBUNG-







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...