Nuffnang

Tuesday 20 September 2011

Permata Hati Ibu (^___^)

Tetiba mood nak citer pasal Aiman & Ilman. Rasa lama nya aku x updet blog ni...tp gambo2 raya yang bertimbun tu lom edit lagi sebab malas...yang dah edit ialah gambar 2 putera aku ni...kesayangan hamba...Aku nak citer pasal pangai diorang ni la...setiap anak aku percaya ada pangai ngan peel masing2...mustahil la klu sama je...

Masa Aiman umur 1 thn 8 bulan aku rancang nak pregnant lagi..alasan nak kasik Aiman kawan main2...xla dia bosan sangat...(padahal takut umur aku makin tua tu yang rushing banak tu)..bila balik umah pengasuh je tg muka aku ngan en faizal..klu ade adik maybe dia ade la kawan nak bergaduh ke apa....

Ilman lahir masa umur Aiman 2 thn 4 bulan....so sedang cantik la tu...beza 2 thn sorang ..mmg plan gitu pn...alhamdulillah tercapai berkat usaha...ngeeeee....

Aku mmg perasan Aiman ni sayang adik dia tp buli ngan menyakat paling dia terer...xyah aku ajar okehh...suka sangat tgk adik dia melalak2 bak petir...pastu dia akan tersenyum simpul sebab bangga dapat buat adik dia menangis...aku yg tensiii 24 jam...tp Ilman ni lak walaupn abang dia menyakat atau pukul dia, dia tetap akan carik abg dia itu pas lap air mata yang bercucuran...ko paham x ayat aku ni...ntahla..ikut sedap tekak aku je tulis...maksudnya Ilman tetap rapat ngan Aiman walau kene buli...sangat rapat okehh..kadang aku suka tgk gelagat diorang...kadang2 aku naik antu gak sebab diorang ni klu bergurau ala2 gangster..GANAS....

Pasal Aiman buli Ilman dah abis ko ingat adik ko xreti nak balas...kesian gak kadang tgk Aiman nangis sampai biru2 bibir dia sebab kene gigit tahap biru lebam kadang2 kat bontot dia..kadang2 kat tgn, kaki, muka pn pernah....hahahhahah.....usik lagi adik ko tu sekali dia balas ingat sampai bila2....ekekekekeke

Walaupun perangai anak kadang2 buat kita pening pale migrain tp aku xdapat bayangkan klu diorang xde...Aku xleh hidup okehhh...xpernah skali aku berenggang ngan Aiman ngan Ilman...tdo bawah ketiak aku semua..aku xsanggup berpisah walaupun sesaat..ermmm ...Sayang Ibu ni sampai ke Syurga...tersentap bila anak sakit xtdo malam pantau suhu badan klu demam ...bersengkang mata...sanggup berlapar asalkan anak2 semua tdo kekenyangan....YA ALLAH sayangnya aku ngan anak3 aku semua tuhan saja yang tahu..(tetiba emosi cam aku sorang ade anak)..

Anak-Anakku...
Walaupun ibu slalu marah2 bila korang bergaduh, tumbuk2, lompat2 sofa ibu,tarik2 langsir ibu, tarik2 rambut, tumpahkan air, xnak makan sampai ibu pegang rotan suh korang makan sebenarnya ibu sangat2 sayangkan Aiman & Ilman. Ibu nak ajar anak2 ibu ni dari kecik supaya jadi anak yang berguna bila dah besar, jadik anak2 yang soleh leh jaga ibu ngan ayah bila dah tua nnt..camner sayangnya ibu ngan ayah korang...sanggup ayah belikan mainan McDonald walaupn lagi 2 hari nak gaji....sanggup..bahagia bila tgk anak suka ....

Sesungguhnya kasih sayang IBU & AYAH mmg tidak boleh dijual beli.....

meh le layan koleksi gambo Aiman & Ilman. Mereka ni mmg xleh berenggang.....suweeetttttt.....










































pic yang paling aku sayang
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TADAAAAAA......
ko ade mandi dalam besen muat 2 org..hahahhahaha...comelll gilerrr...


Love U Both sooooo Muchhhh.....

MUAHHHHHHH

2 comments:

  1. auuu, malu aunty tgk pic last tu! ;)

    ReplyDelete
  2. untie Ina seksi kan kami...hehehehe..ibu suka je amik gambo ni....hehehhe...buah hati ibu ni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...