Nuffnang

Friday 23 September 2011

Open Hause Umah Aku 17/09/2011

Cam dah nak basi lak entry ni..dah lambat aku nak post..ye la aku kan malas sejak 2 menjak ni...malas nak edit gambo..banyak giler...tp sebab dah janji aku kene post gak entry ni..rasa bersalah lak...ermmm...

Alhamdulillah segalanya berjalan lancar..walaupun xsemuanya yang datang tp xpe aku paham memasing ade komitmen lain...it's ok babe...hehehehe...mase tu pn aku buat mase cuti Hari Malaysia...pasti la ramai yang melancong...hehhhe...

Menu aku pada hari tu xbanyak sangat...Main menu Mee Rebus yang aku import dari Lok Heng...hehhe...jiran mak aku yang masakkan..sedap wei...pastu ade bubur caca...kuih muih raya...kuih seri muka & kuih kole kacang...buah2an ckit..ok la budget pn xbeso sangat..1st time buat...





Gambar2 di atas ialah sebahagian tetamu2 yang sudi datang....Thank You All...

 hahahaha..alasan nak amik gambo kabinet yang gojes tu tp muka aku yang lelebih...maap lerr..


 Yanie, Mak sayang & aku (tggi giler adik aku tu...kemetot je aku)


 Yanie, aku & Arin.Sama x muka kitorang????


Sebelum org datang wajib la kami bergambo dulu...Terima kasih banyak mak tolong kakak uruskan semua..love u muchh...semua atas tu adik badik aku...yang baju belang ni adik aku yang bongsu Alif...encem lak bila dah beso ni kurus cam abah je...kecik2 itam cam bontot kuali.....yang pompuan2 gebussss cam mak  hahahahah..


 Mak ko bz Aqil..seb baik semua nak pegang ko ni....lalalala


 Ni adik & adik ipar aku..datang lambat baru balik keje...pepel tu uniform dia...bayangkan irah ko ade anak 2 kecik2 gini..*pitammm*


Gambo ni harus aku besorkan sebab ko ingat senang nak suh en faizal ni amik gambo...ni pn aku tarik dia baru la dia melekat nak gambo klu x..mmg dah lari 100m....tensiii...suh senyum apatah lagi...apsal ek org ni xsuka gambo..ko tgk bini ko ni..sawan okehh dapat kamera..wakakakkaka


Belakang tu mini garden kitorang..en faizal yang tanam pokok aku yang letak baja tiap2 bulan....adil kan??ingat nak tambah lagi bunga kat ctu...harap2 xtinggal batang je kene petik ngan anak2 aku...ketil tgn sorang2...huh..


 Harus ade gambo gedik gini..


Auuuwwwww....


Ni pangai pn cam aku sawan bergambo...hehehhehe
 .
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Last skali terbose perut ko Qil....suka beno org lambung2 dia...


Ok la...dah tunai janji nak post entry ni...sekali ucapan terima kasih kepada kawan2 yang sudi datang ke teratak aku yang x seberapa ni...Insyaallah panjang umur dilimpahkan rezeki tahun depan buat lagi....

-Selamat Hari Raya-


1 comment:

  1. sori beb x dpat dtg n x dpt nak tolong sepahkan uma ko yg gojes tu..hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...