Nuffnang

Wednesday 28 September 2011

Heppp...biasa dia...ibu babab kang....

Aqil dak cik ni mmg lasak tahap xtau la aku nak cakap...xpadan kecik laju je klu merangkak tu...cam lipas kudung...terer merangkak tp duduk xreti lagi..camner tu???kang tetiba dah berlari je dia...pitam mak ko....nak citer aritu g beraya dia piat tinga anak kawan aku tu menangis okehh...sebaya cuma beza 2 bulan je...muka selamba je dah buat salah...meh aku tunjuk gambo meh...bukti okehhh...kang tetiba lak mak Si Rayyan ni nak saman aku ke???eh ye ke???ala kita bincang tepi je la ek Za...ekekekekekke

Selamba je kan muka dia dah buat salah...member tu xreti lagi merangkak so dia menyerah je la diperlakukan oleh Aqil sedemian rupa...tp badan si Rayyan lagi berketul dari Aqil ni...Meh aku zoom kasik nampak sikit apa dia dah buat kat si Rayyan ni...

Haaaaaa..ko nampak x tgn dia lekat kat tinga Rayyan tu...pitam mak ko kecik2 dah buli org...cemik je muka Rayyan tinga kene pulas ngan Aqil...Aqil don't...hepppp..

Ibu Aqil : Aqil jangan kacau kawan la...
Mama Rayyan :  ko tgk tu tgn dia pulas tinga anak aku, cepat2 amik gambo...
Ibu Aqil : eh ye la, hehehehhe ok2 aku amik skang...

Muka selepas ibu membebel & marah & babab ckit kat bontot tu...muka xpuas hati...dah muka xbersalah langsung...ekekekeke...

Selepas ibu babab dia mula menunjukkan rasa bersalah lalu memeluk ibu tersayang...sorry ibu, Aqil xbuat lagi tau...sob..sob..sob...Aqil ingat menan td rupanya tinga Rayyan...(dialog ibu reka bagi sedap ckit..lalalala)

Selepas tu dalam kete trus membuta...mmg tu la habit dia masuk kete je tdo..masuk kete je tdo..tp ko tgk muka dia tdo ngan muka berkerut agak2 nya la mimpi ngeri kot sebab ibu pas marah dia....
Alolololo comeeiiinya anak ibu ni...ibu marah2 sayang la...buat lagi pn xpe pasni...(hepp ibu rotan lak pasni )


2 comments:

  1. sweet je muka dia masa tido tu...

    confirm bila dah pandai jalan lagi ligat ni, macam anak saya yg no 4 tu...

    asyik memanjat je kerja dia..huhu

    ReplyDelete
  2. skang ni pn dah ligat sangat yus...naik walker pn leh racing2 ngan abg dia...ehhheheh..pening pale...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...