Nuffnang

Monday 12 September 2011

Monday Blues...

Biasala bila hari isnin je malas...bila malas je hari isnin....hahahahah...bukan aku sorang je kot camni ramai aku rasa yg senasib ngan aku ni....alahaiii..pagi td nak bangun punya la tertonggeng2 aku punya la malas...punya la jeles tgk aqil tdo ngan nyenyaknya....last2 kuar umah lambat pagi td..nasib la xjem klu x mmg carik pasal la....Aku dengar ade yang cakap klu kita Solat subuh Allah akan permudahkan urusan kita pagi tu...sekiranya kita selalu ingat padaNya..setiap saat dia akan ingat kat kita yang kerdil lagi hina ini..Aminnn...Sesungguhnya Solat adalah penyelesaian segala masalah...


Tetiba teringat dak cik ni....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Semakin bijak ini budak....tgh wat pe la aqil skang ni...makan ke? tdo ke?ke tgh selongkar kain....ke tgh panjat gril..hahahhaha..nasib la pengasuh.....lalalalallalalala..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...