Nuffnang

Tuesday 20 September 2011

Majlis Jamuan Hari Raya Opis 2011

Panjang giler tajuk nak buh Open Office cam geli lak anak tekak ni...boleh la tu sopan je bace kan?? Semalam 19/09/2011 opis aku wat jamuan hari raya .Mmg tiap2 thn buat tp thn ni lain ckit sebab kitorang semua diwajibkan pakai baju raya...Yiieeehaaa..kemaruk semua sebab selama ni cuma pakai uniform usang je bila dapat pakai baju lain je cam jakun...hahahahah...malu gak pagi tu datang opis kang tetiba giler aku je sorang pakai baju raya..mmg jawabnya aku cuti mengejut la....sebab terkejut..hahahahah..aku kan xkompiden orgnya...

Datang je opis mmg kalerful la semua berseri2 je tgk...mcm2 ragam ade yang ter sedondon la...masing2 malaram dengan baju raya memasing...malas nak cite bebanyak meh aku tepek gambo je senang....aku letak ckit je ek sebab samapi nak muntah tgk sto gambo banyak sangat....

 wit may opis mate k sue, rynna, me


 wit my BFF K Dila


 makan mmg feberet aku...hahahaha...pose turun 2kg raya naik 5 kg...GILOSSSS....xnakkkkk...


 Mit my BFF K Norell


 Kami ni semua sawan kamera..pantang nampak org pegang kamera trus jadik gitu...nasib la..


 wit my BFF me, Haza & K Norell


 rasanya muka aku ni yang banyak bergambo...xsedo jadik AJK makanan...xpela..sambil2 letak sambal belacan kat laksa aku amik gambo...bleh aje...ekekekeke


 Blur plak gambo ni....tp nak tunjuk gak...motip?????


 My BFF xcukup sorang sebab cuti banak...


 Konon2 buat2 busy padahal tektik nak amik gambo rajin2 la tu


 wit my opis mate..K Zamna...

Sape kata pegang sambal belacan xleh amik gambo....hahahahaha...klu la tumpah sambal bacan tu aku xtau la apa jadik...bacin sampai balik...uwekkkk...

 Kawan aku kata aku cam cikgu...ye ke???ada talent ke...mati anak org aku kerjakan...hahahahha...xbleh..xbleh...


Jabatan Arkitek & Perancang..hahahah..teka aku jabatan apa???pompuan 2 ketul ni je yang lain semua jantan2 belaka..tp aku xkisah dah bertahun aku ngan diorang ni best arr kje ngan laki2 ni dari ngan pompuan sebab pompuan ni senang nak majuk2 ...malehhh mak nak layan...hahahhaha

Sebenarnya banyak lagi gambo tp malas la aku nak upload....aku kan rajin sangat...nnt rajin aku upload gambo raya yang lain ek....bila la nak abis....hahahahhaha


-TATA-


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...