Nuffnang

Tuesday 27 September 2011

Lemak menari-nari kegembiraan...


Adoiii....lemak aku ni cam kental je sanan sini...nanak!!!!...pleaseee help me....apa xnya dah nak abis raya ni makin banyak lak open hause segala...makan2 lagi kat opis..semalam g Food testing tuk family opis aku Sabtu ni...ko bayangkan lauk pauk yang banyak gilerrr makan tuk 4 org je...x meletoppp perut ko!!!!.....erkkk....kengkawan aku pelik..ishhh ko ni badan je kecik tp kuat makan....mana pegi???ye ke???mana pegi???tiap2 pagi 'dia' pegi....wakakakakkaaaa...

 *gambar gugel*

aku rasa lemak kat badan aku dah cam tu dah...dak kecik best gak nak gomol..klu dah tua lemak banyak gitu...lemas okehhhh....kang gentel perut ehhh ingat getah apa td rupanya kulit...xterasa ko!!!

*gambar gugel*

xkan badan aku dah michelin kot...xnakla..nnt aku jalan merangkak lak...berat nooo... 



*gambar gugel*

Alolololo...comeiiiinya...mata xde kelopak..hishhh tetiba je ...klu la dapat bby gegel camni..mmg aku xbagi org sentuh anak aku...leh gitu...choiiii...heheheheh....bangan xpe mana tau jadik kenyataan...

mata mak dah ngantuk baru pas ade jamuan raya jabatan pengurusan projek..mam nasik beriani kambing, koktel, kuih muih..dan lain2...buruk lantak betul....erkkk...pale mak pn pusing2 gak sebab makan daging kambing....releven ke??

2 comments:

  1. menjak2 raya ni..saya pon dah menternak lemak secara besar-besaran dah ni..huhu

    ReplyDelete
  2. lemak dah tepu ni susah nak ilangkan..huhuhuhu...sila redha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...