Nuffnang

Wednesday 7 September 2011

Hari Raya 2011- Part 1

Salam semua...hai lama kan aku x hupdet blog ni..ye la kata raya sakan haruslah beriya2 beraya..tul x?..Mood nak hupdet blog ni agak merudum sebab skang ni idung aku berhingus2 meleleh..batuk kung kang kung kang..dari pagi sampai petang...pale bengang...apa nak jadik??? aku gagahkan gak hupdet ye..tp aku tepek gambo je la ek...sebab mood nak taip xde....gambar2 ni semua pada hari raya pertama..



ni kami sefamily...tema tahun ni GREY..cuma Aqil je xde tema sebab mak aku kata dia kecik sangat nak pakai baju melayu..gedoboh2..ko tau susah betul nak amik gambo ni siap aku jerit cam tarzan baru nak duk diam semua...grrrrrr...


ni anak3 bujang ngan apak dia en Faizal..Aiman ngan Ilman buat iklan Colgate...Aqil muka terkejut kot...


muka kene paksa amik gambo...Ilman xpuas hati la tu..ekekekekke



ko tgk baju Ilman dah cam belacan...lek je dia makan coklat pastu selet kat baju dia...uwaaaaaaaaa...aku tensiiii...malas aku nak ngamuk2 nnt muka aku xcun nak amik gambo...wahhh gitewww....



Semua sudut umah mak aku nak amik gambo....tiap kali balik ade je yg lain mak aku ni hias2 gitu..jelesss aku...umah aku gitu gak xde perubahan..xde idea nak deko2 ni..lagipn fulusss nya ngak ada lagi dong...wakakakakka...

susah gilerr aku nak amik gambo dak 2 ni...skali aku tgk dia tgh main pusing2 kat kusi cepat2 suh adik aku snap gambo..last2 muka ilman kecit je terselit...jadik la...drpda mak ko ni kempunan...

Aqil bab gambo xde hal punya sebab dia baru je cas bateri (bangun tdo) so mood dia layan je ibu dia ni...kopiah dia tu en faizal jumpa kat bazar kota...kebetulan okehhh..ko ingat senang nak carik kopiah kecik gitu....ermmm. p/s : lawa kan bunga mak aku kat bakang tu segar gemuk je..umah aku nyer xde lak segar gitu...adoiii jelesss lagi..


Aiman ko nape patah dah tengkok ko... klu suh gambo gitu la pangai ko...susah nak betul...lantak la...



Bateri tgh cas ni... gambo xikut turutan ye..malas lak aku nak susun...maklumlam tgh demam lagi..alasan leh pakai...


gambo tuan punya blog harus ade yang gedikkkss santai la...hahahahaha


En faizal yang xtdo lagi balik kje malam pastu bini dia suh2 posing bagai...tu muka jadik gitu kerut semacam...aku buat xtau je..yang penting aku amik gambo...cam xpaham lak pangai bini ko ni...ekekekekeke...


Sambung entry raya yang lain...pale dah berpusing2 ligat...









6 comments:

  1. Salam aidilfitri susie..

    ada terfikir nak warna tema kelabu ni hari tu, sekali tukar jadi purple..hehe

    tq tinggal jejak di blog saya..

    saya follow sini..:)

    ReplyDelete
  2. selamat berkenalan yus...tema grey en somi yang pilih...i follow blok awak jugak..

    ReplyDelete
  3. tak kira... tahun depan nak kelabu jugak as tema baju raya! :)

    ReplyDelete
  4. heheheh...omelkan GREY....taun depan susie nak PINK lak..kita tukar tema k....ekekekeke...
    Selamat Hari Raya Ina..kuih dah abis lom?

    ReplyDelete
  5. grey theme..cantik..lps tu sama plak dgn sofa omak ko..sonokla ko tahun ni collection wit raya anak2 bertambah..hehehe

    vco aku pos tghari ni k.. :)

    ReplyDelete
  6. hahahahha...sofa mak aku lagi mantul coraknya..kami dah tenggelam...kakakakakaka....hahahahha berat henbeg aku taun ni...lalalalala....masuk SSPN...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...