Nuffnang

Tuesday 13 September 2011

jatuh :(

Arini kje mmg mood xbest bila menganangkan kes malam td...Aqil jatuh katil....cuai giler aku...kenapa la aku letak dia atas katil biasa aku letak dalam sangkar dia tu....tggl jemur baju jap tetiba dengar dia nangis kuat...aku menggigil satu badan terkejut sampai ilang selera makan....lemah urat sendi aku...benjol beso kat dahi kiri dia....aku amik rambut aku aku sapu kat benjol tu..kira cam tuam la...Alhamdulillah xbenjol sangat la...cuma cam lebam je..besar gak...pastu aku tuam ngan air suam lak...melalak2 sakit...adoiiii...ko buat ibu ko ni rasa nak kene tampo 10x....uwaaaaaaa.....menyesal...pasni serik la nak letak atas katil mmg aku campak je dalam sangkar dia tu....setengah jam tgk dia cam ok...bila anak jatuh kita kene pastikan samada dia muntah atau x...klau x tu alhamdulillah xde apa2....Aqil xmuntah...aku lega ckit.... pas jatuh leh main2 lagi...kasik susu pn x muntah...pastu pagi td kul 3.00am badan dia panas....mmg balik taska ptg tu pn dah panas dah...so pas kasik ubat ngan susu pagi td aku rasa badan dia dah ok balik...tggl lebam kat dahi dia je la....
Tp aku mmg xde mood langsung arini nak wat apa2..bila teringat aku cam rasa bersalah sangat2....cam nak flash back balik yang aku xletak dia atas katil......
 
 
 
 
MAAFKAN IBU AQIL.....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...