Nuffnang

Friday 16 December 2011

tetiba mood nak rumah macam kat majalah impiana!!!

Salam Jumaat..pas makan chicken chop lunch tadi membuatkan mata aku layu tak bermaya sepertinya ade setan yang sedang bergayut-gayut main buai laju-laju..ermmmm ngantuknya........

Cam tajuk kat atas tu...ngeh...ngeh....gedik mood macam nak cantik-cantikkan rumah yang memang tak cantik ...uwaa...dah buat macam-macam tapi tetap tak puas hati ikut pandangan mata aku. Bak kata En Faizal ko dah kuar duit banyak rumah tak cantik-cantik jugak...ermmmm sentap aku dengar kalau boleh jangan ulang cakap depan aku tak nak dengar!!!!!!!..bila baca majalah design aku mulala berangan nak rumah macam tu, nak bilik air camni, nak dapur canggih camtu...berangannnn tak pe..

Takpe la buat sikit-sikit tengok budget. Budget ciput ade hati nak buat cam Eric Leong buat tu..(ok sedar diri sekarang). Kalaula gaji En Faizal ko tu puluh-puluh ribu sebulan leh la aku order je tau-tau rumah aku cam kat majalah tu siap jadik contoh lagi...ternaik bontot mase tu....wakakakkaka....

Ok balik ni nak ajak En Faizal ko survey barang umah.....nak jugak....:)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...