Nuffnang

Monday 12 December 2011

Kenangan beb.....ngeeeeeeee...


Gambar ni adalah gambar aku ngan bebudak praktikal yang baru je abis minggu lepas. Aku kan sensorang je kat jabatan aku ni semuanya kumbang aku je sorang bunga. heheheheheh. so budak praktikal silih berganti masuk ke jabatan akitek. Pastinya diorang akan duduk sebelah aku. Aku adalah di Jabatan Perancang Bandar.Kat atas ni ialah Amir ngan Nur. Selama 6 bulan diorang praktikal kat sini ok la best sangat sebabnya diorang selalu kene buli tapi bukan aku buli tau orang lain yang buli...ekekekekke.. Bila diorang ni tak ade rasa sunyi plak Jabatan ni sebab diorang akan dibuli dari pagi sampai petang....Senangnya kalau diorang ni ada leh tolong aku mana yang patut lipan pelan ke sebab aku memang selalu tak cukup tangan nak buat semuanya sendiri but now kembali seperti sediakala everything aku buat semua..:( yang paling penting aku ade kawan nak berbual-bual ngan bergurau....sob..sob...

Buat Nur & Amir, kak susie nak ucapkan semoga berjaya sehingga ke menara gading dan tercapai segala impian dan cita-cita. Jangan sia-siakan masa muda yang ada & belajar bersungguh-sungguh sebab menyesal kemudian hari tak de gunanya. Jangan salah pilih kawan sebab kawan zaman sekarang ni semua kawan makan kawan. tersalah pilih kawan musnah masa depan kita. Last but not least, pas belajar nanti sila hantar resume kat sini sebab klu ko dapat keje kat sini ko leh tolong aku lipat pelan lagi...muahahahhahahah....

GOOD LUCK AMIR & NUR

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...