Nuffnang

Tuesday 27 December 2011

fuhhh leganya!!!!

Hai...aku baru je habis exam english ni..pagi tadi paper 1 & 2 petang ni tadi Public speaking.Terlipat-lipat lidah aku nak cakap english hehehehe ade satu part tadi tetiba aku blank...uwaaa cam nak sorok pale bawah kusi... Berasap-asap kepala aku. Dari start exam pagi tadi kepala aku dah nak sakit maybe stress & tak cukup tido. Tapi yang pentingnya aku dah abis exam harap-harap keputusan aku ok yang seeloknya cemerlang sebab aku dah agak penat jugak study lebih kurang tiga minggu. Semoga usaha aku berbaloi. Nebes nak dapat result pulak!!! hishhh tak habis-habis seram... :(

2 comments:

  1. Ah! Sib baik tak keje sana kalau tak asik exam ajelah. Hu

    ReplyDelete
  2. nak senang kene korban sikitla...urmmmm...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...