Nuffnang

Monday 12 December 2011

Aqil dah pandai ngajuk aku!!!

Salam, biasala hari Isnin ni memang Monday Blues la. Keje opis pun dah banyak yang settle so busy tu tak ade la sangat cuma kadang tu keje datang tanpa diundang....ermmmm..nak bagitau exam English aku tangguh lagi sebab salah satu candidate kene kursus sampai minggu depan...hampehhh...aku dah la stress ngan exam ni malas dah nak pikir. Sebenarnya nak citer pasal dak kecik Aqil ni. Jap aku nak tepek gambo dia banyak okeh tak boleh nak tapis sebab semua gambo dia tak comellll...ngeeeeeeeeeee...


Semalam aku batuk ntah la tetiba cam tersedak sape plak yang mengumpat aku pun tak tau, tetiba dia yang kat dalam baby court tu batuk gak teruk betul dia batuk aku ingatkan bebetul la sebab aku tengok sampai terbelahak bagai. teruk kes dia ni. Bila aku benti batuk dia pun benti gak pastu ketawa lompat-lompat. Eh dah kenapa ko!!!! bila aku batuk lagi dia pun batuk gak...ooooooooooo dia ngajuk aku ghupanyaaaaa..bertuah betul!!!..geramnya aku...sayang banget aku ngan dia makin cerdik tak hengat!!! saje je kan ko nak kenakan ibu ko ni...kelako gaknya dia tengok aku batuk.


Eh dagu I dah berlapis la..heheheheh...sepatutnya 7/12/2011 aritu dia pegi klinik sebab nak timbang tapi malam tadi aku baru ingat tup-tup dah terlajak. Cepat-cepat call En Faizal ko gelabah tak tentu pasal.Malam tadi dia keje malam so dia kata sok dia hantar kan Aqil.phewwww..lega. dah la lambat leh lega lagi ghasakkkk....


Aku risau la gigi dia tu jarang lain macam yang atas tu.Leh ke rapat balik???klu tak rapat nanti dah beso kene pakai bracess plak..oooohhh noooo..ibu ko ni tak mampu okehhhh....biar je senang makan tak selit. Sekarang ni gusi dia tengah gatal yang amat sangat aku rasa sebab semua benda nak gigit lebih-lebih lagi bila nampak peha aku klu peha orang lain ke dia tak nak..nampak je peha aku dia terus ngapppp!!!uwaaaaaa...



Baju merah ni ni baju Aiman okehh..turun temurun disukai ramai..ehhehehehe sejak Aiman, Ilman terus turun ke Aqil jimat mak apak ko. Untungnya anak semua lelaki ni semua barang leh share pakai sampai adik-adik dia. Koleksi baju ko jangan tanya hehehehe sebab almari baju ngan bakul dah tak muat tengah ngecek En Faizal ko nak beli gobok baru. T_________T




 Aqil ni bila aku kuarkan kamera je terus je senyum nampak gigi jarang. Mana tumpah kuah klu tak ke nasik.lagi banyak kuah lagi sedap tul tak???ehheheheh...muka dia dah makin bolatttt....tapi berat tak tau lagi...seram aku sebab mase dia kecik aritu badan dia susah nak naik.


" Ibu ni cantik la..." hehehehe Aqil bagitau aku....muhehehehehhehe sila la tutup skrin anda.:)

 Aiman ni ialah seteru si Aqil ni...dia menyampah sebab Aiman ni suka sangat menyakat dia..pantang nampak orang tu senang lenang sikit mulala kan dia nak usap kepala dia la, ambik menan dia la...sakit jantung aku tengok pangai dia. Tapi ade certain part tu dia leh gak tolong-tolong aku pegangkan susu Aqil mase tengah menyusu, leh gak harap la...yang paling aku seriau kalau dia angkat adik dia ni dia angkat pastu dia campak je Aqil ni atas sofa...tanggal jantung aku sekejap!!!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...