Nuffnang

Friday 2 December 2011

kenapa ni ???pening-pening pulak kepala ni.....

sambungan dari entry td....publish petang tp tulis kat situ morning....heheheh bengong....sebabnya aku tulis pagi td..tak abis tulis save dulu....petang baru publish....lainkali jangan buat lagi....tika ini kepala ku agak pening-pening lalat...semalam DR ade cakap maybe asid adrenalin ke hape ntah tak ingat sebab aku tengah pening merembes dengan banyaknya disebabkan aku mungkin penat yang amat sangat & stressss.....memang aku stressss....banyak benda nak kene buat dan pikir...nak kata aku ngandung mustahil la kot sebabnya aku belum nak ngandung lagi...klu arini ngandung sok beranak aku nak..ekekekekeke...baru-baru ni plak aku disuruh oleh pihak pengurusan suh amik exam bahasa Inggeris.....hadooooyaaiiii..kepala dah berkarat nak kene amik exam lagi.....bertambah stress okehhh..tapi demi masa depan yang cerah aku turutkan je.....sob...sob....pasni aku akan lebih tekun mengulangkaji subjek bahasa inggeris ni....aku idok le terer tapi klu nak cakap sampai lidah terbelit tu oke la.....wakakakakkaka......disebabkan aku galak sangat aku bertambah stress sekarang ini.....esok ada lagi kelas BI......

Esok plan nak bawak budak jalan-jalan...tapi tak tau nak pegi mana.....yang penting aku tak nak duk umah nanti aku lagi stressss.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...