Nuffnang

Friday 2 December 2011

pedih ulu hati....errkkk....

Morning...rasa lama lak tak updet blog ni.....tuan tanah agak tak berapa nak sihat la....pedih ulu hati aku menyerang lagi....dah lama tak kene skang kene balik.....saje dia nak manja-manja ngan aku ....sejak bersalin aritu ni baru nak kene balik....sakit tau...mana yang pernah kene tu tau la camner rasanya....makin ko makan nasik ke apa ke makin dia sesak kat dada ni...klu lapar pun sama gak...kadang nak tarik napas pun susah...cam penuh je dada ko ni....

Semalam aku amik MC sebab ni la dah seminggu tahan je semalam tak tahan...mintak En Faizal ko temankan...anak3 antar kat taska,......tak larat aku nak jaga...kebetulan plak mak aku nak datang umah terlanjur dia dah samapi JAKEL nak beli baju....so pas pegi klinik tu aku ade urusan bayo bil apa semua baru amik mak kat Butik Ariani..adik aku keje situ....suka sangat klu mak datang umah sebab mak masak sedappp!!!!motipppp sebab aku malas masak.....wakakakkaaka....air tangan sendiri ngan air tangan mak lain beb!!....even dia masak tabur campak-campak je pun kompom ko makan tambah nasik sampai 2 pinggan klu tak sedar 3 pinggan...betul kan????

 Sebelum tu aku ajak En Faizal ko pegi JUSCO sebab nak beli puting Ilman...kedai-kedai biasa susah nak dapat puting dia tu...hangen aku ngan Ilman ni sebab dia ni suka gigit puting pastu bocor besor bila aku nak kocak susu tu memancut satu umah susu dia....grrrrrrrrrrr......mencikkkkk....terpecik sana sini....seingat aku aku baru tukar puting dia 4 hari lepas.....tensionnn....ingat mak ko ni ade kilang buat puting susu ke????pastu dah pusing-pusing habis plak puting tu.....meroyan mak ko.....terpaksa beli jenama lain dulu....dah tensi-tensi tetiba En Faizal ko bawak keychain Angry Bird tunjuk kat aku...aku tanya " nak buat apa ni??nak beli tuk sape??? tak payah la mahal ni kecik gini je RM29.90....En faizal " letak la kat kunci kete...kan cantik" Aku jawab " kete sape???Wira ke Viva????" En Faizal " mana-mana boleh, Viva pun boleh.." aku lagi " bolehhhh la nakkkkkkkkkkkk laaaaaaaaaa......" hehehheheheh...terharu mak ngan apak ko ni anak3.....

 
Camni la Angry Bird tu..omel kan..cam En Faizal ko je......cute!!!!



Arini En Faizal anto pegi keje sebab dia nak pegi Segamat amik Atok bawak balik JB....dia bawak Aiman & Ilman...sebenarnya nak bawak Ilman je sebab Aiman ade kelas tambahan lagi arini...tapi pepagi lagi dah bercucur airmata....En Faizal ko kan jenis tak sampai hati....tak pe la bawak jugak....klu kene kat aku tak dapekkkkk...ko pegi sekolahhh baru boleh jalan.......sebab malas nak bertekak antara mak & anak pepagi buta so aku ikut je rentak dia.....

Ok bersambung sebab ade kelas bahasa Inggeris..dah tua-tua bangka pun nak kene amik exam lagi.....dermmmm!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...