Nuffnang

Wednesday 14 December 2011

Aiman bujang manjeee.....(^___^)

  Ni Aiman bujang yang manjee walaupun dah ade 2 orang adik. KAdang-kadang boleh harap kadang-kadang buat aku darah tinggi. Aiman ni sangat suka menyakat adik-adik dia pantang nampak diorang tu senang mulala nak ajak bergumpal pastu jerit-jerit, putus urat kentut aku jerit suruh diam. Dia ade sikit manje dari adik dia ialah mungkin di usia baru nak masuk 6 tahun dia dah ade 2 orang adik mungkin sebab aku dah banyak lebihkan kat adik-adik dia tu yang dia nak perhatian dia buat macam-macam hal. Perrggggghhhh bergegar otak aku rase bila dia bergurau ngan Ilman. Semua aksi dia buat akrobatik, silat, kuak lentang bagai aku ni kadang dah tak daya nak cakap tengok je la asal semuanya dalam keadaan baik. Kang kejap lagi bila bergumpal aku dengarla speaker kang sorang ni melalak, senyap ganti dia plak biarkan je la kang kalau aku masuk campur terbang kang rotan tu so aku buat-buat cam tak dengar je.

Aiman ni dari kecik memang terkenal dengan lasak ya ampunnnnnn...mak aku pun serender jaga dia ni. hehehehhe...dia kalau tengok tv ke apa ke bukan reti duduk diam ko nak tau dia duduk camner jap aku tunjuk gambo kang aku cakap ko tak caya plak.


 Seee...nampak tak..nampak tak...kadang tu aku sampai tak fokus citer apa aku tengok sebab risaukan dia duduk camtu cam dah jadik habit plak dia gitu. Aku risau la kang tengkuk dia tu apa-apa ke???ko gila???sebelum apa-apa baik aku selamatkan dulu kalau dia tak dengar jugak zasssss...ok tinggal bekas tiga hari. Aku akan sangat pelik bin hairan bila tengok dia duduk diam sopan sambil tengok tv cecepat aku tanya dia ok tak...wakakakkka...poyo betul aku ni...ye la sebab Aiman ni 24 jam bergerak je ade je benda dia nak buat...T___T

 Haaaa ni ialah regu dia yang paling ngam sekali, Ilman.Ilman ni aku citer lain plak pasal dia.hhehehhe menyampah orang tu dikerjakan Aiman. Tengok muka pun dah tau, muka jaki..ehhehehhe

p/s : tahun depan dah sekolah dah dia..cepat je dia dah besar kang jap je bujang..uwaaaaa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...