Nuffnang

Thursday 27 October 2011

SEGMEN | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom Serbu !!

Aku nak gak join segmen cik lyssa ni...klik Lyssa

Org panggil aku susie kebanyakannya la kan tp sebenarnya macam2 nama aku ade...Aku ialah ibu kepada 3 org anak lelaki yang gagah2 perkasa...hahahahah...seorang yang sederhana sahaja tidak berlebih-lebihan. Sangat suka berkawan dengan sesiapa sahaja...nampak je luaran cam sombong tp xkenal maka xcinta kan???hahahahah

Aku buat blog ni sebab sangat suka meluahkan apa yang tersirat dalam hati & suka berkongsi apa sahaja tentang aku, anak2 & family terchenta...disamping itu leh tambah kenalan di alam maya ni.

Aku tertarik dalam dunia blog ni disebabkan suka membaca kisah2 org yang dah ade blog ni so terdetik kenapa aku tidak??

ok tu je...

-HAPPY BLOGGING-

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...