Nuffnang

Tuesday, 11 October 2011

ba ba cak...Aqil a.k.a Mimit

Sedang asik membuat kje ni aku tetiba teringat dak cik Aqil tgh buat apa la dia ni..pagi td ibu ko ni gagah bangun pepagi siapkan bubur Aqil ni....wah mithalinya aku....sayangnya ibu kat Aqil ngan semua anak3 ibu..dah la susie ko je ade anak kat dunia ni.....lalalalalala.....


Marila layan video Aqil dak cik ni ye.....amik weekend aritu sebab susah sangat nak tdokan dia..aku cam nak pengsan...last2 aku amik video dia ni..suka giler ko tau ..melenting2....pastu aku tepuk2 tahap kuat ckit...tdo akhirnya...

video

Pasal Mimit tu aku suka panggil dia mimit xtau nape cam comelll lote je bunyik dia....bila aku panggil dia senyum meleret seperti merelakan ibu panggil dia ngan nama tu....Sayang banget sama budak ini...sayang xleh beli2 punya..sayang sampai ujung nyawa.....mulala nak emo ko ni susie..dah..dah...g buat kje...

-TATA-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...