Nuffnang

Friday 14 October 2011

Happy weekend

Hai mood dah nak balik je ni..kepala ingat nak tdo je....jgn mimpi la oiii nak rehat2 rehat aku ni aku rasa bila tido je..tu pn paling nyenyak pn 2 @ 3 jam je...xpela aku redha dan sedar bahawa anak aku dah 3 org...tp xserik nak tambah lagi.....wahhhh..scary gilerr....insyaallah selagi ade rezeki aku xtolak...setiap anak tu ade je rezeki tuk dia..so jgnla merungut2 xtentu pasal walaupun kadang2 tu memeningkan kepala aku ni.....bersyukur banyak2....

Sebenarnya aku sedikit sentap pas naik rehat tadi..ntah la kenapa la ade je org yang xpuas hati ngan aku ni...klu org lain yang buat tu xde lak nak kecoh2 ke apa padahal sama level je ngan aku ni...nampak sangat xadil disitu....ntah la aku ni org yang berhati mulia xsuka nak serang2 org xtentu pasal..so aku redha dan tgk je apa akan jadik...malasla nak cakap banyak2..sakit hati aku ni....tp bila ingat sok cuti berbunga sikit hati aku ni...walaupun bakal penat 10x ganda tp aku puas bila duk umah buat segala kerja tgk anak3 main, melalak, tdo, makan, melalak lagi, menyakat....aishhhh..terpusing ke belakang pale aku ni...

ok la selamat berhujung minggu kengkawan semua...semoga cuti ini adalah cuti yang menggembirakan...



-TATA-

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...