Nuffnang

Thursday 27 October 2011

Bila orang lelaki tgh lapar...Grrrrrrgrrrr...

Hujan turun dengan lebatnya skang ni....kesejukan yang melampau2...cam kat Korea plak...berangan xabis2....hujan ni tetiba buatkan perut aku jadik lapar plak...krakkk..krukkkk..krakkk....krukkk...bercakap pasal lapar ni kan..aku mmg heran bin ajaib la ek sebab bila lapar mmg aku suka kaitkan dengan org lelaki ni..pasal apa???? Ye la bayangkan la ek bila org lelaki ni tgh lapar ko cakap apa je ngan diorang mesti xlayan punya pastu mencuka garang cam singa betina...apa kaitan???ye la singa betina klu pas banak mesti meroyan asik nak mengamuk je kan...cam tu la diorang ni...ko cakapla sopan-santun pn mmg dijawabnya ganas giler...mood mengalahkan pompuan meroyan anak sulong....apsal ek diorang jadik gitu???kadang2 aku xpaham la...padahal lapar tu kan boleh kontrol kan yang nak marah2 pastu mengamuk2 ko bleh kenyang ke???aku ni klu lapar ok je klu dah xlarat sangat nak cakap ko diam je..ko marah2 lagi la tenaga ko hilang ...logik x???aku rasa kan lapar ni boleh menjejaskan emosi org lelaki agaknya ek??kebanyakkan la citer aku dengar mmg gitu je....ermmmm....

Cerita dia atas adalah bersamaan dengan En Faizal ko ni....NYAMPAH!!! sebab tu klu nak berjalan ke apa ke mesti aku pastikan dia kenyang dulu...barula mood dia ok je aku ajak dia g mana pn sanggup dia hantar kan....agak2 dia cam kelat je muka tu cepat2 aku tanya "Yang nak makan x??Ayang pn lapar ni, jom makan dulu" klu dia jawab "Jom"...ahhhhhh leganya..senang je kan...petik jari je settle....wakakakkakaka...ikut la petua aku ni...org lelaki ni xleh lapar nnt stresssss.....

Sekian citer pasal lapo...adehh lapo betul!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...