Nuffnang

Monday 31 October 2011

Ibu dera Aqil...ekekekekeke...

Morning...bunyi tajuk cam nak cetus kontroversi je kan??? xdela...ni ha nak citer pasal dak cik Aqil yang semakin lasak x hengat....aku ni di gomol2nya aje..terbalik kan?? patutnya aku gomol dia ni x dia gomol & dera aku...uwaaaa....dah 9 bulan Aqil sekarang...makin bertambah akalnya...gigi dah 4 batang..beso2 & jarang2...heheh makan daging xselit...wakakakakaka...yang penting makin manje dia ni....huh....tp yang paling aku puji pangai dia ni ialah dia mmg xbanyak ragam & aku susah nak dengar dia nangis xpasal2 okehh....MUAHHHH  juta2 lemon....

Sekarang ni pengasuh kat taska bgtau aku Aqil mmg dah kuat susu berbanding masa dia kecik2 aritu...alhamdulillah aku suka dengar sebabnya aku berharap pasni berat badan dia akan bertambah sikit....tu lampin busuk dia okehhh..klu nak tdo habis dia gomol bagi hilang stimm dulu....hehehehehhe....

Muka ceria je walaupun ibu dera masuk dalam katil tu..sebabnya Aqil dah lasak sangat2...letak kat luar abis dia tarik semua barang2...campak kat dalam katil tu main la apa nak main pn Qil...hehehhehe...leh la ibu ko ni wat kje sikit...tp Aqil Good Boy la sebab xpernah pn menangis klu masuk dalam ni macam tau2 je ibu nak wat kje bibik....alahaiii...tgk muka tu mcam nak kene gigit je.....ermmmmm..gerammmnya!!! dahi luas cam cermin kete ibu..wakakakkaka (kata org tua2 dah beso pandai...aminnnnnn)


Gigi Aqil yang 4 batang tu sangat beso dan jarang okehhh...heheheh aritu dia gigit lutut aku terlompat aku sakit giler....kot ya pn nak asah bukanla kat lutut ibu ni Qil...budak yang semakin manja sangat2....ciommm molottt ckit....cup..cup :)

 Ba Cak..ibu.kuar kan la Aqil ni...bosan la duk dalam ni...heheheheh...klu dia bosan dia akan jerit2 panggil aku suh kuarkan dia...tp dia xnangis pn...suka mnegendap aku kat celah2 kayu tu...omelll kan???


 Muka budak musyukkkk masyammmm ibuuuu.....love u muchhhhhhh!!!!!


Aku risau je klu dia dah tinggi ckit  mesti dia leh panjat katil dia ni.....adoiiii mana lagi nak letak Aqil pasni..letak kat luar kang maunya  bergumpal 3 org nnt....lagi pusing pale ibu ko ni....tgk Aqil ni cepat gak tinggi...cam Aiman tonjang je...Slalu tanya en Faizal tp dia mmg nak sedapkan hati aku dia kata xla xjatuh tu....ye la tu..huh...

Bila dah penat main2 sorang2 kepenatan tdo la dia..heheheh time ni aku lega la...hehheh...leh la aku rilek sikit...fuhhhhh....geramnya tgk muka Aqil ni lempang sikit......lalalalalalalala

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...