Nuffnang

Friday 5 August 2011

Suar tuk Aqil

Aku baru je balik dari CS...wah berkobar2 giler nak g CS arini tujuannya ialah nak belikan suar basahan tuk anakanda terchinta Aqil....Aqil kan tetiba je nak aktif merangkak kn...so mmg xdela suar yg panjang ckit tuk dia...semua suar dia cam spender tu kecik2..ye la dulu mase baby panas klu pakai yg panjang2 beso2 ni....mmg nak belikan dia suar pn tp xdela dalam waktu terdekat ni...tetiba dalam mggu ni dia lak aktif semacam nak merangkak..so apalagi kelam kabut la ibu ko ni nak carik suar tuk basahan taska....

suar panjang tu tujuannya ialah supaya lutut dia tu x rosak bila dia merangkak nnt...kang dah xcun lak kaki aqil yg gebusss tu...hahahahah...ko tau la kat taska tu bebudak ramai yg baye aqil je dah bape org,,yg baby lagi bersepah2...mana cukup tilam nak sediakan sorang satu...last2 diorang biarkan je budak2 tu merangkak atas tikar getah....bersepah2 okehhh aku tgk aritu....ye la diorang akan utamakan baby yg bawah 6 bulan tuk duk tilam...ye kot???ntah...

So td aku g FOS...biasala kan klu time aku xnak g tu bersepah2 yg lawa2...tp td beriya aku jalan panas2 sampai2 je cam stok lama...xlawo!!!...hanginnnnnya aku....sabo..sabo...ko tau la kan aku ni cerewet tahap gaban punyerrr...even basahan aku mmg pilih gak la material dia...panas ke sejuk ke...sayang anak la katakan...cam ko sorang ade anak3...pastu aku g lak ANAKKU..lagila xde apa2 yg berkenan..mahal je tp xlawooo....tensiiii 2x...singgah jap REJECT SHOP...jengah2 suar tetiba nampak lak baju kecittt lawoo tu murah pn murah..bila tanya saleman tggl satu je xde lain...arghhhhhhhhhh mmg selalu gitu la aku....nyammmpahhhh....
Dengan hati yang kecewa aku balik opisssssss dengan tangan kosong.....adoiiii..klu tau la td tdo kat opis lagi bagussss....
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...