Nuffnang

Wednesday 10 August 2011

Aiman oh Aiman...

Sebelum aku citer meh aku tepekan gambo dulu.....



Haaaaa...ni la muka budak baik tu ye yang aku nak ngadu kat cni nihh...sebelum tu Aiman dah dapat pose 4 hari dalam usia 5 taun..ok la...tp bila balik dari taska je aku dah pening..asik2 nak ke dapo..jap2 nak kencing jenguk dapo..jap g dapo lagi..aku ni xsenangnak buat apa2 takut dia minum..sayang wei klu dia minum dah ptg tu...

Sebenarnya nak citer pasal pasal pagi td la..mmg aku akan siapkan budak Aiman ni dulu baru aku bersiap..so pastu dia nak tdo ke nak apa ke lantak dia...pagi td dia xtdo so aku suh dia jaga Aqil. Dak cik tu mmg bangun awal ye...tensii mak..aku tgk dia layan adik dia tolak2 adik dia dalam walker...pastu aku jengah dia tgh baring sambil tgk tv..pelik gak biasanya dia akan melenting2 cam spring klu xtdo...ni baik je ..kompius mak...

Dah nak gerak ni aku tgk dia sopan bukan main lagi...bangun slow2..cam org dalam pantang tu sakit bontot...pastu aku suh pakai stoking pn xnak diam je...ok la aku pakaikan..pastu suh masuk kete dia jalan cam org dalam pantang lagi..terkepot2 kaki dia nahan sesuatu...ishhh pelik nape dia ni??

Aku takut aku trus pegang dia punya nonet..HAH!!!! keras je apa ni??? Aku dah agak dah dia mesti ade benda dia sembunyikan ni...aku bukak suar dia HAH!!!!!!!!!! PSP dalam SPENDER...OOOOOOOOOO ko nak bawak menan kat skol ek???apa lagi aku bebel cam sampai xcukup napas...aku marah gak dia walaupon dia pose tp xpe sebab perut kenyang lagi baru pas sahur makan telur goreng....

Aku cakap ngan dia xlehbawk menan kat skol.kan nak belajar bukan nak main.Dia diam je..pastu aku gertak dia nak buat lagi x???Dia geleng pale xnak....Aiman pasni jgn nak sorok2 apa2 dari ibu ko ni...Ibu ko ni ade INSTINCT luar biasa tau!!! semua ibu dapat hidu....wakakakakaka...tp dalam hati aku gelak sampai tergulung isi perut..xsangka aku dia leh ade idea nak sorok kat situ....Aiman...Aiman....













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...