Nuffnang

Wednesday 3 August 2011

Aiman vs Bantal Busyukkkk...

Dengar tajuk entry je dah geli ek...eeee....Aiman ade bantal busuk?? ye untuk pengetahuan uolllss..Aiman & Ilman mmg ade bantal busuk...ntahla camner la aku leh ajor diorang tu bantal2 busuk bagai...terlajak perahu boleh diundur...terlajar perbuatan ko tanggung la sendiri...ye aku tgh tanggung la ni...sob..sob...nangessss...

Kejadian malam semalam tetiba je Aiman tanya aku:
aiman: ibu bantal abg mana?

ibu: cuba carik kat bilik ada x?

aiman : xde la ibu (dgn mata berkaca2)

ibu : oooo ayah dah buang kat dalam lori sampah td..abg letak sepah2 sapa suruh (dengan muka selamba)

aiman : jgnla!!!!!!! uwaaaaaaaaa......(begitu sedih xsesedih klu aku marah dia)
ko bayang kan la betapa dia sayangkan bantal dia tu..dah 5 taun idop bersama2..sehidup semati...bila aku cakap ayah dia buang kat lori sampah melalak2 kejung dia semalam...klu aku marah xlak dia nak nangis cenggitu skali...dia sayang bantal dia lebih dari dia sayang aku ke???...ishhh xleh jadik ni...kasih dia berbelah bahagi nih...sebenornya aku ade je dalam bilik alasan dia nak melalak maghrib2..ko hangin x tgh ko nak masak ayam pedas request by en faizal dia melalak2 nak bantal busuk..bole giteww?? hah kene skali ngan ibu ko ni...rupanya dia carik pakai lutut xnampak bantal tu ade je segar atas katil tu...aku apa lagi sorokkan bagi dia tensiii abissss...hahahahhaha...kejam x aku??
Budget nak tensii kan budak tu last2 aku yg tensi sebab bingit asik tanya kenapa ayah buang...kenapa xde bantal dia...kenapa...kenapa...kenapa.....xselera trus aku nak berbuka pose...last2 aku panggil dia aku kasik. Ni dialog dia:
Ibu: abg..abg...nah bantal...
Aiman: wahhhh..mana ibu jumpa....tima kasih ibu.....
Ibu : lain kali sepah2 lagi mmg xde dah bayang bantal ni...paham??
Aiman : Ye la..ye la...(jawapan biasa) sambil minum susu xsampai 3 minit abisss...syrottt..syrottt...
Kesimpulan dari citer di atas jgnla ajar anak2 anda bantal2 busuk bagai...mmg pening la ko nak melayan dia je...benda lain leh tertinggal tp klu bantal busuk tertinggal ko kene patah balik semata2 nak ambik bantal busuk dia.....ko daya ke?????
Renung2kan ye..
Muahhh..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...