Nuffnang

Monday 22 August 2011

Buka pose at Suria Hotel

Buka Pose Ramadan ke 18 adalah ditaja oleh kompeni saya ye...akibat pilih tarikh lambat so kitorang dapat yag murah2 je...kengkawan yg lain dah selamat dapat mam yang sedap2..uwaaaaaaaaaa....xpela...yg penting CAP X...ekekeekekkekee....
Malas nak celoteh pepanjang meh aku tepek je gambo senang ckit aku nak explain satu2....

 ni kawan seopis aku..Cik Rynna...sebelum buka pose tu apalagi kitorang posing semua gaya la...tebalkan muka je.....seb baik la meja kami diceruk org xnampak....weeee....sebelum tu jgn pening mual ek tgk gambo aku banyak2 sangat ni...kang batal lak pose muntah tgk aku gedixxsss.....muahahahahahha...


kan aku dah cakap nnt korang muntah ...xpekan...xpekan...bukan slalu pn...ayat biasa la tu...ekekekekek..nak gak wat piece tu...hey aku dah terikut2 ngan Aiman ni wat2 piece...aku ikut Aiman tau bukan Aiman ikut aku...ekekekekekkee...mesti dia bangga ibu dia sama pangai ngan dia...

Meh layan menu berbuka lak asik muka aku je terpampang....




 Memula aku amik sup campur ni,,,ishhh xsedap okehhh....ni lauk org pasan nak diet...xde maknanya ok..aku nampak nasik je dah meleleh2 air liur...camner???..aku rasala aku buat sup lagi sedap kot....ko tgh kuah dia je dah tau kan???tp sebat gak..abisss!!!



 ko tgk lauk aku ni mmg pasan diet betulll..salad campur2...ok gak...blasahhhh..abisssss!!!..


ni pn aku campur2 gak ade nenas..feberet aku...salad sosej...kerabu mangga....nyummyy..mmg best..aku masam2 ni layan je...abisssssss!!!!!!

ni ayam panggang ngan roti...aku xmakan pn..pinjam kawan aku punya makanan....xtau sedap ke x??
 Pas dah makan semua tuuuuuu...ni sebenarnya makanan aku

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.


sila PENGSAN...hahahahahahahaha ni aku ke jin...makan banyak gilerr okehh....mentang2 datang solo xbawak askar2 makan selera skali....ekekekekeke...aku amik lauk sotong masak apa ntah..kacang botol, udang sambal, daging kambing masak kurma kot...ngan amik meehoon ckit.....abisssss gak!!!!!....butang suar dah terbukak!!!


ni air masak ngan air tembikai..air xbanyak pilihanla...

Pas kenyang kami posing lagi....jgn  jelessss ek mmg sifat semulajadi kami......ehh bukan aku.....hehehehehe


ni dah kenyang...butang suar terbukak...sendat okehhh...ko tgk perut aku tabah aku kaberrr ok....


ko tgk betapa tabah nya aku kaberrrr perut yang kekenyangan.....erk...xleh gerak bebanyak..takut nnt nampak perut buncit...lalalalala..ni ngan opis mate gak....


aritu aku kan 'mam" besooo so tggu en faizal jemput aku la ni...dah kenyang dengan sukarianya bergambo....ko ingat klu aku bawak anak3 aku leh posing gitu???xde maknanya okehhh..mesti muka aku tensiii je..ni ko tgk muka aku riang ria je kan???


xlama en faizal datang bawak anak3....skali dia bgtau aku dahi Aqil lebam kanan kiri...aku kan mmg panic...trus tangkap Aqil soal en faizal cam peluru bertaburan xsempat dia nak jawab....soknya baru aku tanya pengasuh dia kata Aqil budak paling lasak kat taska so tu upah dia...ok fine!!

ok la penat dah nak tulis kata pose...so tenaga dah kurang ckit la bila dah ptg2 ni...sebelumm tu mari tgk pic yang akan meloyakan sesiapa saje yang melihatnya......JOMM

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaaaaaaaaaaaaaaaa


GEDIK kan aku....ko ingat klu ade en faizal aku leh wat gitu?????????ko gilerr!!!!!!.....lekat pinggan kat muka aku kang.....dah..dah...g muntah skang......:)

















2 comments:

  1. sonokla ko yer mkn kat hotel tanpa gangguan askar2..hehehe

    ReplyDelete
  2. sesekali kait...jarang2 aku dapat kuar sorang ni..seb baik faizal izinkan & nak jg bdk3....gunakan peluang sebaiknya ok....ekekekekeke

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...