Nuffnang

Wednesday 24 August 2011

Birthday Boy Ilman 3 Years.....

Arini 24/08/2011 genap anak kedua aku Muhammad Ilman Irsyad 3 tahun...dari minggu lepas dia xcited bila nampak kedai kek.....nak kek tu la nak kek ni la....balik kje nnt baru nak g beli kek dia...aku mmg xde tempah2 kek bagai...lecehhh..aku biasa g kedai kek trus beli je...senang citerr...

Meh aku explain serba sedikit pangai Ilman ni ye:

  • Dia ni mmg panas ckit la..maksud aku panas baran ckit la...ko jgn silap cakap ckit ngan dia mmg dia bidasss abiss...so ko akan terdiam seketika sebab xcaya dia leh jawab gitu..
  • Ilman ni mmg bijak ckit dari segi percakapan dia..cakap mmg xpelat langsung clearrr je klu dia explain sesuatu berbanding Aiman...Aiman klu dah kelam kabut nak abiskan citer tu memula aku paham lama2 dah jadik bahasa Jerman lak aku trus xpaham apa...hahahahah 
  • Habit dia mmg suka melalak..modal dia nak sesuatu..mmg dia mng selalu la....klu dia xpuas hati or nak sesuatu mmg dia akan melalak bagai petir kompom la ko akan dapatkan sebab ko bingit dengar dia melalak...
  • Sangat caring ngan abg ngan adik dia...nampak garang tp sensitip ko tau...bila aku marah Aiman dia yang melalak dulu...okehhh  kembar....
  • Dia mmg kuat makan dikalangan adik badik lain..senang je ko kasik nasik ngan kicap je pn jalannn....so aku xrisau dia ni bab makan....settle...
  • Sangat rapat ngan ayah dia....manjeee amatt....klu aku dia degil mmg kene jugak....xleh manje2 sangat...
  • Dia ni ade Allergic...dah jumpa pakar mmg Dr cakap xleh cure cuma aku kene jga pemakanan dia...banyak benda kene jaga...budak lasak cam dia ko xleh halang okehh..so bila dia batuk ngan seseme aku mmg seriau....mmg xtdo malam la aku...bila dah kene mmg lambat baik....
  • Dia mmg ganas so mainan dia ko beli 5 minit kang dah berderai...aku baru je belikan otomen kat dia dah putus dah pale otomen dia tu...mmg aku dah agak dah....
tu dulu wat masa ni....kita tgk pic besday boy la....


Bulu mata lentik sebab kuat nangis...budak airmata....wakakakakakak dia rembat je sipar atuk dia tu....xleh bla...

Semoga Ilman menjadi anak yang soleh dan bijak...jgn noti2 tau...

Ibu, Ayah, Abg Aiman & Aqil love u sooo muchhhh...

HAPPY BIRTHDAY ILMAN...





2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...