Nuffnang

Wednesday 17 August 2011

Bila aku bosannova....

Hai...lama gak x hapdet blog ni...sangat bengang ok tenet aku ni problem lak 2 3 hari nih...apa pn xleh!!!...huh..
Jap je kan dah nak raya...korang dah siap preparation lom..aku alhamdulillah tggl touchup ckit2 je lagi...lebih ke anak je aku ngan en faizal...kami ala kadar je...cedih je ek bunyiknya..ye la kasut aku xdapat lagi ni...dasar cerewet padam muka ko la xdapat...uwaaaaaaaa....
Aiman Alhamdulillah still lagi puasa...tgk dia semakin ok...ptg pn masih leh melenting2 lagi main beskal ok la tu...banyak tenaga lagi...mana x nyer sahur je aku mesti paksa dia abiskan nasik sepinggan..aku suap ...selagi ade nasik aku xkasik dia berenti makan...selagi tgn aku ni leh sentuh nasik kat pinggan tu maknanya ade lagi nak suap..kejam x aku...kejam tp sayang....muahhhh...pastu susu botol besoooooooo....hah stok sari...

Bila dengo lagu raya tgn wat kje tp kepala dah melayang2 dah plan macam2 okehhh..raya pertama nak buat apa...raya ke 2 nak g mana...sampai la..abis cuti...keji tul pose xabis lagi susie oooiii....cam bebudak ...xpela...aku kan mak budak...leh gak...
Aku bosan ni aku tepek gambo la ek??


ni gambo 2 hari lepas...ko tgk dak cik Aqil tu..pantang okehh nampak kamera trus posing gitu...letih mak nak layan...Ilman lak konon nak pegang adik dia tu last2 dia yg jerit ibu!!!!! Aqil ni xreti diam!!!...si Aiman nampak tgn je..ooo ye tu tgn ye puan2 bukan galah...ekekekekeke...tu ialah tgn budak pose....tabah okehhh...dah janji apak dia nak belikan otomen beso...aku xmasuk campur...

Aku mmg wajib dalam hengbeg ade kamera..mmg ke ulu ilir aku angkut benda alah tu...kamera murah dan kecik so senangnak di bawak kemana2....aku mmg suka bergambo so anak2 aku especelli Aqil menurun sifat itu..xpela..xberdosa pn....lalalalaalalala...


Hah!! tetiba je nak tepek gambo Aqil ni....ko tgk kan..kan..dia mmg pantang nampak aku pegang kamera trus ready je muka dia posing...geram aku tgk..tampo nak...alolololo.....bergaduh aku klu nak tdokan dak cik ni ...sakng ni akal dah panjang ckit susah nak tdokan dia....aku ni dah xde tenaga dah nakmelayan dia klu malam tu...klu ayah dia kje malam aku dah susah ati dah..sebabnya klu ayah dia tdokan xsampai 5 minit dah terlentok2 kat bahu...cuba klu aku!!!!!!!! mau sejam pn bulat je mata dia....mmg salute la aku kat ayah diorang ni bab2 layan anak okehhh...aku xdaya....no wonder semua anak3 aku rapat ngan ayah dia......

last pic tahap kebosanan yang melampau...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tadaaaa......hahahahah comeiiii lak aku tgk gambo gini....cam aku yg lukis kan...kan....kan....tgh Aiman cam kayu je aku tgk xde bentuk langsung tegak je....Aqil comeiii je muka dia...Ilman lak uwaaaa ibu lapo la tgk rambut Ilman ni...cam meggie kari kat umah tu.....krukkk.krakkk...krukkk..krakkk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...