Nuffnang

Tuesday 9 August 2011

Jom Shopping

Wah bila cakap bab soping muka aku berseri2...bersinar2...ilang ngantuk jap...aku rasa bukan aku je kot semua org pompuan kat alam maya ni suka soping kan??kan?? jgn tipu bulan pose ni...aku ko letak la kat soping komplek sari pn aku leh idup tanpa makan & minum...hahahah..giler lawak...belek punya belek barang mmg teliti habis..semua bahagian semua kedai nak singgah...wahhh tabahnya en faizal layan aku nnt...tp dia mmg sedia maklum pn aku ni camner so dia dah xheran..klu dia penat dia dudukla kat mana2 pastu aku still jalan lagi...bertenaga x aku??

Kamis ni en faizal ajak aku g soping barang2 anak3 bujang aku tu..dia suh aku amik cuti..dengan pantasnya aku isi borang cuti..berdesupppp.....hahaha...aku suka g hari bekerja ni sebab anak3 aku leh tinggal kat taska..so aku leh soping dengan senang hatinya x yah pikir karenah bujang3 senang aku tu...ko giler klu bawak diorang maunya huru hara semuanya..last2 setengah jam je kat soping komplek en faizal ajak balik...ko nak??? aku xnak amik risiko tu...hahahaha so kita kene berfikir secara bijaksana ye....
Baju2 melayu semua dah siap tggl nak beli baju tshirt ngan suar2 jean diorang la...kempunan mak nak beli headband gaun2 bagai...ermmm...senang la wei bila beli awal..xberebut2 last2 minit nnt..mase tu pn aku pn dah malas dah..nnt semua barang xkenan la, xde saiz la, xde kaler la, mcm2 lagi la...bila bab2 persiapan ni mmg aku semua la urus en faizal cuma ulur ongkos je....so kepala ko kene ligat ok..pasni nak buat apa...pas buat ni buat ni plak....mmg org laki2 ni x amik port la kje2 ni semua...apa yang ade je pakai...aku xmoo la...klu dia xnak dia punya hal la..yang penting anak3 semua settle...

Haaaa...ni la bujang3 senang kesayangan aku ni....tggu ye nak ibu sopingkan tu awak orang ye....omellllnyaaa....

Muahhh....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...