Nuffnang

Thursday 13 September 2012

Pengasuh

Salam

Petang tadi amik aqil kat taska tetiba pengasuh aqil cakap minggu depan dia last keje sebab dapat keje baru.

Aku macam dah agak dah pengasuh aqil ni tak akan kekal lama sebab aku faham kerja kat taska penatnya tak sama macam kita keje kat opis. Fizikal dan mental adalah sangat penat menjaga bayi-bayi dan kanak-kanak aktif macam aqil tu.

Pengasuh ni adalah pengasuh yang ke 4 yang berhenti keje. Ada yang dah tak larat dan banyak lagi reason. Hak masing-masing.

Tapi aku baru je nak serasi dengan pengasuh tu tak lama kang berhenti. Bila kene dengan orang baru aku mula risau camner la dia handle aqil dan budak- budak lain tu. Boleh ke dia?? Ada pengalaman ke?? Penyabar tak??. Hishh..

Boleh ke layan budak kecik yang terkedek-kedek kehulu kehilir tu?? Insyaallah aku yakin dan aku tak nak berprasangka buruk -_-

#Sekarang ni tengah tunggu cousin En Faizal nak datang beraya. Untuk pengetahuan mata aku dah layu tahap dah bersandar cam orang tak ade pinggang kat kusi makan ni sambil updet blog melengahkan mata daripada terpejam dan dibuai mimpi.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...