Nuffnang

Wednesday 12 September 2012

Adam & Hawa

Salam

Pelik ke??ala betul la aku ni...tidur lambat dah dua hari sebab tgk Adam & Hawa. Korang tengok tak? Kalau tengok give me five ngan aku..hahhaha

Tabah aku tahan mata ni nak tgk cerita tu. Memula tu aku buat tak tau je bila kengkawan sibuk bercerita pasal cerita ni sebab aku dah baca novel dia so aku dah tau dah jalan cerita dia.bhahah berlagak.

Tapiiiii dalam hati teringin sangat nak tengok yang kat tv tu. Padahal aku ada je langgan Mustika HD tu tapi jarang tengok sebabnya doplohpatjam asik katun je sampai terbayang-bayang muka Oggy tu kat mana-mana. Tension!!?

Satu lagi sebab aku malas nak layan cerita yang atas pukul 8 ni sebab aku ni suka tido awal. Memang aku akan tido dalam lingkungan pukul 8.45pm or 9.00pm. Bhahahh..bayi pun kalah uollllsss..

Lagila cerita Adam & Hawa ni pukul 10pm setengah jam je plak tu..huh tak berbaloi sungguh..

Tapi semalam aku terjebak tertengok pulak sebab aku balik open house kawan En Faizal lebih kurang pukul 9.45pm landing-landing kat sofa terbukak channel Mustika HD tu ngam-ngan baru nak start. Terpacak biji mata aku tengok terus jatuh cinta pandang pertama. Muahhahah.

Aku tengok part Adam & Ain kena tangkap basah tu. Aku tak de la bingung even first time tengok sebab aku dah baca novel dia dulu masa pantang aqil. Jalan cerita dia sama dengan novel.

Satu lagi sebab Aaron Aziz yang berlakon ermmm memangla dulu Nora Elena tu aku tak miss satu episod pun. Gila kentang. Kelam kelibut balik opis sebab nak tengok Nora Elena. Balik-balik terpacak depan tv lupa jap laki ngan anak3.

Pada aku Nadia Nisaa tu pun pandai bawak watak Ain tu. Pada aku menjadik la.Episod semalam yang kene tangkap basah tu aku pun meleleh air mata.

Aku malas sebenarnya nak follow cerita drama sekarang ni sebab nanti jadik penyakit. Penyakit tu kalau dah menyerang lupa semuanya...hahhaha..

Tapi Adam & Hawa ni memang nak suruh penyakit aku tu datang balik..nasib-nasib..

Nasib leh record siap-siap..kalau termiss pun leh tengok pastu sampai muntah.

Selamat demam Adam & Hawa beramai-ramai.. (^_^)v

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...