Nuffnang

Monday 24 September 2012

demam & gastrik

salam

Aku baru pas makan malam. Lauk ayam
kari semalam panaskan lagi. En faizal keje malam so aku tak kisah pasal dinner. Anak- anak dah suap tadi.

Gastrik aku sejak dua menjak ni asik datang je. Bukan tak makan aku makan tapi memang dah lama tak kena. Dua minggu lepas mc sebab gastrik. -_-

Tadi aku ikutkan malas nak makan. Balik dari keje tadi perut dah tak sedap macam angin. Nasib dah mc adala ubat nak telan. Aku telan air kapur tu dua sudu. Manis macam colgate berangin je dalam perut. haha

Mungkin pagi tadi minum teh tarik tapi tak abis. Selalu macam tu. Memang selalu membazir. Mak bagitau teh tu angin. Degil.

Satu lagi aku nak massage. Letihnya badan aku ni tuhan aje yang tahu. -_-

Dah berapa kali balik umah mak nak berurut tapi makcik urut selalu busy. Jemputan kawen la balik kampung la beraya la. Macam-macam.

Sampai saat ini aku belum berurut lagi. Badan aku dah exhausted tahap nak berjalan pun dah tak larat rasa nak seret kaki tu.

Semalam suruh Aiman ketuk-ketuk belakang aku ni leganya tapi dia kira sampai tiga pastu sudah. Bila aku ugut tak nak buatkan susu baru gelabah ketuk dengan penuh semangat. Tau takut!!!!

Hopefully aku dapat berurut dalam masa terdekat ni. Dah tak tahan dah ni. Tempat aku tinggal ni susah bebenor nak carik tukang urut harapkan balik umah mak je la.

Gambar kenit kat atas tu aku snap semalam. Budak ni demam. Mungkin sebab dia batuk. Banyak kahak.

Semalam lagi dia dah demam bila kasik ubat ok pastu panas balik tapi panas tak tinggi. Pesan ngan En Faizal suruh bawak pegi klinik. Tup-tup aku call pukul 4pm baru bangun. Bagus!!!

Esok kalau tak ok jugak kena bawak pegi klinik. Takut melarat.

Aku dengar budak dua orang tu terkekek-kekek ketawa tengok katun. Kalau dibiarkan mau sampai subuh esok tu. Jap aku nak gegar suruh tido.

bye!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...