Nuffnang

Thursday 27 September 2012

Peel Aqil sekarang!!

Salam

Sejak Aqil baik demam aritu dia macam buat perangai la. Kalau biasa-biasa punya peel aku tak kisah lagi.

Perangai dia ialah dia suka bukak pampers dia pastu dia kencing ngan berak merata. OMG!!!?

Aritu aku dah terkena skali pagi tadi dia buat hal lagi. Aku ni dah kelam kabut sebab terbangun lambat so aku buat keje aku En Faizal buat keje dia. Keje En Faizal ialah mandikan budak sebab dia off.

Lepas susu aku biarkan je dia dalam baby cot dia sebab dia tak payah mandi just tukar pampers je.

Seperti biasa Aiman jerit bagitau Aqil kencing atas tilam sebab dia bukak pampers dia tu. Ok ingat kencing saje rupanya berak sekali!!!

pitam aku!!

Memang aku serahkan tugas pada apak diala. Sebab aku dah lambat. Geram je dia ngan budak kenit tu. pakkal je dia kata kecik lagi kalau tak memang kena cubit dah. -_-

Takkanla dia memang dah tak nak pakai pampers kot??? Eh tak caya la aku weii..

Semalam tunjuk toilet dan bukak pampers bila En Faizal cangkungkan dia tak pulak berak ke apa ke...

Adoiila..pening pale kami nak pikirkan peel dia sekarang. Malam tadi tak khusyuk tengok tv sebab asik pakaikan dia suar je kang dia bukak balik. Kang aku ikat tangan ko kang baru tau!!!

Abang-abangbtak pernah pulak buat perangai camtu masa kecik-kecik. Aiman sampai 4 tahun pakai pampers. Train dia siang tak pakai tapi bila nak berak mintak pampers. sakit jiwa aku.

Ilman paling senang train dia. Umur 2 tahun setengah dah tak pakai pampers. Memang tak banyak ragam.

Pasni nak pakaikan aqil baju jumper la senang dia tak boleh bukak pampers dia. Eh bukan aku dah bungkus ke baju-baju baby dia tu. uwaaaaaaaa!!!

*laphingushentakhentakkaki

Published with Blogger-droid v2.0.9

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...