Nuffnang

Thursday 13 September 2012

Gigi

Salam

Aku sebenarnya malas dah nak updet pasal raya lagi. Ntahla tahun ni macam tak berkobar pulak nak updet pasal raya. -_-

Oleh itu,aku updet pasal benda lain je la. Syok sikit.

Tengok atas tu jejaka hensem bergigi rongak. Bhahhaha. Aku pun pelik umur baru 6 tahun tapi dah tumbuh gigi kekal. Erkk eh aku dulu umur bape ek?ntah aku tak ingat tapi aku rasa aku dah sekolah rendah baru gigi susu aku runtuh semua. Agaknya la kot.

Minggu lepas Aiman ada bagitau gigi dia goyang. Memula tu aku tak amik pusing sangat sebab mungkin baru goyang sikit. Tapi selang dua hari tu masa En Faizal mandikan dia dan gosok gigi dia baru dapat trace gigi kekal dia dah tumbuh kat bahagian dalam sebab gigi susu ada lagi.

Aku apalagi panikla sebab takut kang gigi dia tumbuh senget. Muka hensem gigi berterabur. Hancus.

Cecepat suruh En Faizal bawa dia jumpa dentist cabut gigi susu dia yang goyang tu. Balik sekolah terus jumpa dentist dan tak sampai lima minit pun En Faizal cakap dah siap cabut. Ok RM130 untuk 2 batang gigi susu. -_-

Aku pun leh cabutkan kalau nak cuma tak berani je..bhahhaha..

Aku suruh bawak pegi klinik biasa je murah sikit kot. En Faizal takut sakit la ganas la... Yela. .yela..nasib bukan aku yang bayar.

Sekarang ni keje Aiman asik nak main gigi dia yang rongak tu. Maybe tak selesa lagi. Aku plak bising takut dia pegi goyang gigi dia yang tak goyang. Kot ye pun nak goyang tunggu yang rongak ni tumbuh dulula. Kang ko bercakap berterabur air liur segala.

Dulu seingat aku masa gigi aku goyang aku akan cabut sendiri seharian pegang sapu tangan dok pusing gigi bagi cepat patah sebab aku tak nak jumpa dentist. Aku takut!!!!!!!

Masa sekolah dulu masa dentist datang cek gigi aku mesti sembunyi dalam toilet.

Menggigil!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...