Nuffnang

Friday 14 September 2012

GAMBAR HARI RAYA 2012

Salam

Hari nak updet blog tapi nak tepek gambar je untuk tontonan sampai muntah hijo...rasa bersalah pulak updet entry raya hanya 2 episod saja. ha ni hambek entry bergambar sahaja menggambarkan aku sangat-sangat rajin pada masa ini...muhahahahah.. 

Biar gambar-gambar ini menceritakan tentang raya aku. ^_^






ini adalah adik dan kakak ipar aku. Kami memang tak merancang untuk pakai pink tapi secara kebetulan saja.


kesayangan aku. erkk aku mengandung kah??

suka sangat pic ni. semua kumbang aku je bunga.

Suka gambar ni sebab apa??? En Faizal senyumm...manis kan senyuman dia...kahkahkahkah...

Semua gambar yang aku pakai baju pink tu masa hari raya ke 2. Kami beraya di Batu Pahat family En Faizal dan family aku.





Ini ialah adik beradik aku. Port wajib untuk bergambar setiap tahun.

*verangan*

Ok ini dulu buat entry kali ini. Nanti aku letak gambar lain pulak. Banyak ok gambar walaupun kamera rosak. bhahahah..nasib ada henpon gabak leh berjasa. :)


P/s : Jap lagi nak pergi jamuan raya. Mam free lagi..lalalalalala..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...